نمایندگی تعمیر تلویزیون هاردستون اصفهان

نمایندگی تعمیرات تلویزیون هاردستون

اصفهان و خمینی شهر

با ما تماس بگیرید

تعمیر تلویزیون هاردستون اصفهان

نمایندگی تعمیرات تلویزیون هاردستون در اصفهان

 تعمیر تلویزیون هاردستون در اصفهان

نمایندگی تعمیر تلویزیون هاردستون در اصفهان متعهد است تا بهترین خدمات تعمیر و پس از فروش را به مشتریان خود ارائه نماید. بنابراین تلاش کرده است تا با مدرن‌ترین تجهیزات، بهترین تکنسین‌های آموزش دیده ، بالاترین کنترل کیفیت، تعمیر در محل، قیمت منصفانه و گارانتی پس از تعمیر رضایت شما را حاصل کند.

در ادامه مطلب شما با شیوه تعمیر تلویزیون هاردستون، مزایا و خدماتی که نمایندگی تعمیر تلویزیون هاردستون در اصفهان برای شما عزیزان فراهم نموده است آشنا خواهید شد.

این نمایندگی خدمات خود را در شهر اصفهان و شهرهای اطراف (خمینی شهر، درچه، کوشک، اصغرآباد و …) ارائه می‌کند. جهت مشاوره، تعمیر و هرگونه سوال با ما تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیر تلویزیون هاردستون

آنچه در این مطلب می خوانید:

ساعت کاری نمایندگی تلویزیون هاردستون

شما جهت ارتباط با ما می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید:

همچنین دفتر روزهای کاری هفته از ساعت ۸.۳۰ تا ۱۳ و از ۱۶ تا ۲۱ در خدمت شما عزیزان است.

صبح‌ها: ۸.۳۰ تا ۱۳ عصرها: ۱۶ تا ۲۱

نمایندگی تعمیر تلویزیون هاردستون در اصفهان

نمایندگی تعمیر تلویزیون هاردستون در اصفهان توسط این دفتر و به نمایندگی از طرف شرکت اريسا الكتريك ايرانيان انجام می‌شود. تعمیرات این نمایندگی برای تعمیر دستگاه‌های تلویزیون LED، LCD، پلاسما، سینما خانگی، مانیتور است.

بدنیست بدانید نمایندگی تعمیر تلویزیون هاردستون در اصفهان دارای سه دفتر تعمیر و خدمات در نقاط گوناگون شهر است و جهت رفاه حال شما عزیزان تعمیرات خود را با حمل رایگان واقعی در شهرهای خمینی شهر، درچه، رهنان، کوشک، محمودآباد، اصغرآباد و کلیه شهرهای اطراف با سرعت و قیمت منصفانه ارائه می‌کند.

ویژگی‌های نمایندگی تعمیر تلویزیون هاردستون در اصفهان

مراحل تعمیر تلویزیون هاردستون در اصفهان:

آشنایی مراحل تعمیر تلویزیون هاردستون در نمایندگی اصفهان

مرحله اول

تماس با ما

از روش‌های زیر با ما تماس بگیرید و درخواست خود را اعلام فرمایید.

نمایندگی تعمیر تلویزیون اصفهان

مرحله دوم

اعزام سریع تکنسین

تکنسین مجرب مختص شما تعیین شده و جهت هماهنگی حضور در منزل با شما تماس می‌گیرد.

نمایندگی تعمیر تلویزیون هاردستون اصفهان جهت شما یک تکنسین تعیین می‌کند. تکنسین مشخص شده در کوتاه‌ترین زمان با شما تماس گرفته و ضمن شنیدن توضیحات شما در مورد ایراد تلویزیون، برای حضور در محل با شما هماهنگ می‌کند.

نمایندگی تعمیر تلویزیون اصفهان

مرحله سوم

تعمیر تلویزیون در محل

تلویزیون شما در منزل تعمیر می‌شود.

تکنسین در محل تلویزیون هاردستون را عیب‌یابی کرده و پس از بررسی ایراد آن و مشخص کردن هزینه تعمیر تلویزیون، آن را در منزل شما رفع عیب می‌کند.  اگر باتوجه به خرابی تلویزیون و شیوه رفع ایراد نباز بود تلویزیون را به رایگان به مکان نمایندگی انتقال داده و بعد از تعمیر، تلویزیون به منزل شما برگشت خواه شد.

نمایندگی تعمیر تلویزیون اصفهان

مرحله چهارم

تحویل تلویزیون

پس از تعمیر تست و بررسی نهایی انجام شده و تلویزیون با گارانتی تحویل شما می‌شود.

پس از رفع ایراد تلویزیون هاردستون باید مدت زمانی هم جهت تست و تایید نهایی تعمیر دستگاه بررسی شود. تکنسین‌های نمایندگی تعمیر تلویزیون هاردستون اصفهان پس از تعمیر تلویزیون و تست نهایی آن را با گارانتی به شما تحویل خواهند داد.

گارانتی تعمیر تلویزیون

ما معتقدیم استفاده از قطعات با کیفیت و عالی حق هر مشتری است. این نمایندگی تلویزیون همیشه تلاش نموده تا بهترین قطعات را برای مشتری تامین نماید. در همین راستا هرگاه مسئله فنی وجود داشته باشد، همه نکات مهم به مشتری اطلاع داده و تصمیم‌گیری جهت تعمیر را با مشورت مشتریمان انجام می‌دهیم. همچنین برای اطمینان خاطر همه مشتریان، تعمیر تلویزیون هاردسون در این نمایندگی دارای ضمانت تعمیر است.

در صورتی که تلویزیون هاردستون پس از تعمیر توسط نمایندگی ما در مدت زمان ضمانت تعمیر، دوباره دچار همان خرابی قبلی شود، بدون هیچ هزینه‌ای و با قطعه جدید، به رایگان مجدد تعمیر خواهد شد. این گارانتی برای شکستگی پنل تعویضی و آبخوردگی پنل تلویزیون نمی‌باشد و لازم است به شیوه‌های مختلف نسبت به نگهداری از تلویزیون خود دقت نمایید.

ویژگی‌های تعمیرکار مجرب

استفاده از قطعات استاندارد

به انبارهای شرکت دسترسی دارد

امکان مراجعه مجدد

مکان مشخص دارد و راتباط برقرار کردن هرگونه سوال یا مشکل ساده است.

اطلاع از جدیدترین روش‌های تعمیر

توسط مهندسین شرکت آموزش دیده است.

هزینه‌های استاندارد

تعرفه خدمات دارد و عملکرد و هزینه های دریافتی آن کنترل و بررسی می شود.

تعمیر تلویزیون هاردستون اصفهان

ایرادهای متداول تلویزیون هاردستون در اصفهان

بیش از 20 سال نمایندگی تعمیر تلویزیون ما پشتوانه اعتماد شماست. این دفتر با دارا بون سه ساختمان فنی جدا در سطح شهر و نمایندگی بیش از 20 برند مختلف سابقه‌ای قابل قبول و اعتماد مردم عزیز و شرکت‌های تولیدکننده دارد.

در هر کارمهندسی و تعمیری، و  البته در تعمیر تلویزیون، مهم‌ترین مرحله تعمیر تلویزیون، عیب‌یابی دقیق و صحیح است. عیب‌یابی مراحل گوناگونی دارد از جمله: شناخت عیب، تفکیک عیب و دلیل خرابی. جهت آشنایی با شناخت عیب و تفکیک عیب مطلب عیب‌یابی را مطالعه کنید.

تلویزیون هاردستون روشن نمی‌شود

تلویزیون هاردستون شما با کنترل یا با دکمه‌های روی آن روشن نمی‌شود. تلویزیون را از برق جدا می‌کنید و دوباره به برق می‌زنید، اما باز روشن نمی‌شود یا فقط چراغ جلوی آن روشن می‌شود و تلویزیون اصلا روشن نمی‌شود!
این ایراد ممکن است با ایرادهای دیگر اشتباه شود. لطفا به روشن شدن یا نشدن چراغ جلو و چشمک زدن آن توجه کنید. اگر چراغ جلو با زدن دکمه‌های کنترل خاموش و روشن می‌شود، دکمه منو را روی کنترل بزنید. آیا چیزی نمایش می‌دهد؟ اگر بله پس ایراد نداشتن تصویر است.

علت روشن نشدن تلویزیون هاردستون

علت‌های روشن نشدن تلویزیون هاردستون:

  • ایراد در محافظ برق و سیم رابط
  • خرابی برد تغذیه یا پاور
  • خرابی برد مین یا اصلی
  • وجود مشکل نرم افزاری
  • اشکال در دستگاه‌های جانبی

برخی ایرادهای مشابه روشن نشدن را می‌توان نداشتن تصویر، خرابی بک لایت، خرابی دستگاه های جانبی نام برد.

توضیحات بیشتر:

نمایندگی تعمیر تلویزیون هاردستون اصفهان

شکستن صفحه تلویزیون هاردستون

پنل تلویزیون هاردستون شما شکسته است؟
تعمیر و تعویض پنل تلویزیون هاردستون در این نمایندگی با قیمت کم و به سرعت انجام می‌شود. در سال‌های قبل شکستگی پنل تلویزیون بسیار پر هزینه و تقریبا غیرممکن بود.  با وجود دسترسی به انبارهای شرکت و آموزش‌های به‌روز تکنسین‌های نمایندگی  امروزه به سادگی و در کمتر از 24 ساعت امکان تعویض پنل شکسته تلویزیون هاردستون وجود دارد.

شکستگی پنل تلویزیون

تعویض پنل شکسته تلویزیون هاردستون:

انجام تعویض پنل شکسته تلویزیون هاردستون در نمایندگی تعمیر تلویزیون هاردستون در اصفهان با قیمت منصفانه و به سرعت انجام می‌شود. پنل‌های تلویزیون هاردستون به صورت تخصصی و دقیق با پنل جدید قابل تعویض است.

نمایندگی مجاز تعمیر تلویزیون ال جی در اصفهان در خمینی شهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *