نمایندگی تعمیر تلویزیون امپریال اصفهان

نمایندگی تعمیرات تلویزیون امپریال Emperial

اصفهان و خمینی شهر

با ما تماس بگیرید

نمایندگی امپریال اصفهان
3,7
Rated 3,7 out of 5

نمایندگی تعمیرات تلویزیون امپریال در اصفهان

نمایندگی تعمیر تلویزیون امپریال در اصفهان

نمایندگی تعمیر تلویزیون امپریال در اصفهان یکی از پیشرفته‌ترین مراکز تعمیر و خدمات پس از فروش تلویزیون امپریال در اصفهان است. این نمایندگی با دارا بودن سه ساختمان جدا در قسمت‌های مختلف شهر آماده تعمیر انواع تلویزیون‌های امپریال در محل و با قیمت منصفانه است. تلفن، آدرس، روش‌های تماس و درخواست مشاوره و تعمیر، ایرادهای رایج و سوالات پرتکرار مشتریان گرامی را در ادامه با هم می‌خوانیم.

در ادامه با امکانات و خدمات دفتر تعمیر تلویزیون امپریال اصفهان آشنا می‌شوید. با ما همراه باشید و در صورت نیاز به تماس با ما با شماره زیر جهت مشورت، تعمیر و هرگونه خدمات تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیر تلویزیون امپریال

آنچه در این مطلب می خوانید:

ساعت کاری نمایندگی تلویزیون امپریال

شما جهت ارتباط با ما می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید:

همچنین دفتر روزهای کاری هفته از ساعت ۸.۳۰ تا ۱۳ و از ۱۶ تا ۲۱ در خدمت شما عزیزان است.

صبح‌ها: ۸.۳۰ تا ۱۳ عصرها: ۱۶ تا ۲۱

نمایندگی تعمیر تلویزیون امپریال در اصفهان

نمایندگی تعمیر تلویزیون امپریال در اصفهان خدمات تعمیر دستگاه‌های صوتی و تصویری، مانیتور  را انجام می‌دهد. خدمات این دفتر شامل تعمیر دستگاه‌های تلویزیون LED، LCD، پلاسما، سینما خانگی، مانیتور است.

نمایندگی تعمیر تلویزیون امپریال در اصفهان همچنین خدمات خود را با حمل رایگان واقعی در شهرهای خمینی شهر، درچه، رهنان، کوشک، محمودآباد، اصغرآباد و کلیه شهرهای اطراف با سرعت و قیمت منصفانه ارائه می‌کند.

ویژگی‌های نمایندگی تعمیر تلویزیون امپریال در اصفهان

مراحل تعمیر تلویزیون امپریال در اصفهان:

مراحل تعمیر تلویزیون امپریال در نمایندگی اصفهان

مرحله اول

تماس با ما جهت شرح  مشکل تلویزیون و یا نیاز شما به تکنسین

نمایندگی تعمیر تلویزیون اصفهان

مرحله دوم

اعزام سریع تکنسین تعمیر یا نصب به منزل شما پس از هماهنگی

تکنسین‌های نمایندگی تعمیر تلویزیون امپریال اصفهان سریع با شما تماس گرفته و با توجه به توضیحات شما درباره ایراد تلویزیون، جهت مراجعه به منزل با شما هماهنگ می‌کند.

نمایندگی تعمیر تلویزیون اصفهان

مرحله سوم

تعمیر تلویزیون در منزل شما یا انتقال رایگان به نمایندگی امپریال

تکنسین بعد از مراجعه به منزل شما تلویزیون امپریال خراب را عیب‌یابی کرده و پس از مشخص کردن مشکل آن، تلویزیون امپریال را در منزل برای شما تعمیر می‌کند.  اگر بنابر استانداردهای شرکت لازم باشد به رایگان تلویزیون شما  به محل نمایندگی حمل و پس از تعمیر، دستگاه به منزل شما برگشت داده می‌شود.

نمایندگی تعمیر تلویزیون اصفهان

مرحله چهارم

تحویل تلویزیون در سریع‌ترین زمان

تلویزیون امپریال شما را تکنسین‌های مجرب و ماهر نمایندگی به سرعت و دقت تعمیر می‌کنند.  بعد از تعمیر تلویزیون باید زمان مناسبی هم برای تایید نهایی تعمیر دستگاه تست شود.

ضمانت تعمیر تلویزیون

ما متعهد هستیم که تعمیر تلویزیون امپریال همیشه با عالی‌ترین قطعات و بهترین خدمات را به مشتریان خود عرضه کنیم. لذا جهت اطمینان شما مشتریان، تعمیر تلویزیون امپریال در این نمایندگی دارای ضمانت تعمیر است. اگر تلویزیون پس از تعمیر توسط نمایندگی ما در مدت زمان گارانتی تعمیر، دوباره دچار همان ایراد قبلی شود، بدون هیچ هزینه‌ای و با قطعه جدید، تعمیر خواهد شد. این گارانتی برای شکستگی پنل تعویضی و آبخوردگی پنل تلویزیون نمی‌باشد و لازم است به شیوه‌های مختلف نسبت به نگهداری از تلویزیون خود دقت نمایید.

ویژگی‌های تعمیرکار مجرب

استفاده از قطعات استاندارد

به انبارهای شرکت دسترسی دارد

امکان مراجعه مجدد

مکان مشخص دارد و راتباط برقرار کردن هرگونه سوال یا مشکل ساده است.

اطلاع از جدیدترین روش‌های تعمیر

توسط مهندسین شرکت آموزش دیده است.

هزینه‌های استاندارد

تعرفه خدمات دارد و عملکرد و هزینه های دریافتی آن کنترل و بررسی می شود.

نمایندگی تعمیر تلویزیون امپریال اصفهان

ایرادهای متداول تلویزیون امپریال در اصفهان

بیش از 20 سال نمایندگی تعمیر تلویزیون ما پشتوانه شماست. همان طور که می‌دانید اولین مرحله تعمیر تلویزیون، عیب‌یابی دقیق و صحیح است. عیب‌یابی مراحل مختلفی دارد از جمله: شناخت عیب، تفکیک عیب و دلیل خرابی. جهت آشنایی با شناخت عیب و تفکیک عیب مطلب عیب‌یابی را مطالعه کنید.

تلویزیون امپریال تصویر ندارد ولی صدا دارد

تلویزیون تصویر ندارد اما صدا دارد یکی از ایرادهای بسیار شایع است. در تلویزیون‌های ال ای دی قطعه بک لایت یک قطعه مصرفی است و عمر مفید مشخصی دارد. این قطعه بعد از طی شدن مدت زمان مشخصی ممکن است دچار مشکل شود و از کار بیفتد. خرابی این قطعه خود را به صورت نداشتن تصویر نمایان می‌کند. شکل‌های دیگر این ایراد می‌تواند وجود هاله روی تصویر یا وجود لکه‌های سیاه یا پرنور روی تصویر باشد. همه این ایرادها بدلیل خرابی بک لایت ایجاد می‌شود و باید بک لایت تعمیر یا تعویض شود.

علت نداشتن تصویر در تلویزیون امپریال

نداشتن تصویر در تلویزیون امپریال دو علت مهم دارد. اصلی‌ترین علت ایراد در بک لایت‌های تلویزیون است. نمایندگی باتوجه‌به امکانات و ارتباط مستقیم با شرکت سازنده می‌تواند به‌سرعت بک لایت دستگاه شما را با بک لایت اورجینال امپریال تعمیر کنید. علت دیگر ایراد در اجزا الکترونیکی پنل است. این کمتر پیش می‌آید، اما جای نگرانی نیست نمایندگی تعمیر تلویزیون امپریال اصفهان به‌سرعت می‌تواند با کمترین هزینه پنل شما را تعمیر کنید.

توضیحات بیشتر:

نمایندگی تعمیر تلویزیون امپریال اصفهان

شکستن صفحه تلویزیون امپریال

صفحه تلویزیون امپریال شما شکسته است؟ این اتفاق بسیار ناراحت کننده اما نگران نباشید! شکستگی پنل تلویزیون قبلا غیرقابل تعمیر بود و قیمت پنل بسیار زیاد بود، بنابراین اکثر مردم از تعمیر تلویزیون شکسته خودداری می‌کردند، اما امروزه و با وجود امکانات گسترده براحتی و با هزینه مناسب می‌توان پنل تلویزیون را تعویض کرد.

شکستگی پنل تلویزیون

تعویض پنل شکسته تلویزیون امپریال:

تعویض پنل شکسته تلویزیون امپریال در نمایندگی تعمیر تلویزیون امپریال در اصفهان با قیمت مناسب و در کمتر از یک روز قابل انجام است. شما می‌توانید به سرعت و با دقت بسیار پنل تلویزیون خود را با پنل نو جایگزین کنید.

لینک کوتاه: 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *