نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ اصفهان
5,0
Rated 5,0 out of 5
5,0 از 5 ستاره (از 3 نظر)

صدای تلویزیون نیز مانند تصویر آن دارای اهمییت بسیار بالایی است که در استفاده از تلویزیون الزامی است ولی صدای برخی از دستگاه ها کم بوده و یا برای شنوایی صحیح می بایست بر روی مقادیر بسیار بالایی تنظیم شود. این مشکل در منازلی که دارای سالن بزرگتر هستند و فضای بیشتری در اختیار دارند به صورت محسوس تری دیده می شود. پس برای این مشکل چه باید کرد؟ آیا تلویزیون ایراد دارد؟

چرا صدای تلویزیون کم شده است؟

مهم ترین بخش برای خیلی از افراد این است که آیا تلویزیون مشکل خاصی دارد؟ و یا احتمالا این مشکل از ابتدای تهیه تلویزیون ال ای دی با شما بوده است؟ بهتر است همین ابتدای کار به شما بگوییم که خیر!، این مشکل از تلویزیون، ایراد و خرابی نیست و لازم نیست که نگرانی خاصی در این باره داشته باشین ولی اگر این کمبود صدا برای شما آزار دهنده است باید در ادامه راه در این مقاله با ما باشید تا راه حل های مناسبی به شما برای حل مشکل کمبود صدا ارائه بدهیم.

آشنایی با ایراد

علت اصلی و مهم این مشکل که عمدتا در تلویزیون های ال ای دی و تلویزیون هایی با ضخامت کمتر اتفاق می افتد نازک بودن تلویزیون ال ای دی و به طبع کوچک و باریک بودن بلندگو های تلویزیون ال ای دی می باشد. هر چه بلندگو ها کوچک تر باشند، توان آنها نیز کمتر بوده و قدرت کمتری در تولید صدا دارند. پس با خود تلویزیون نمی توان مشکل را برطرف کرد. ولی چه راه حلی برای این مشکل وجود دارد؟

راه حل های پیشنهادی

به طور کلی دو راه حل اساسی برای این مشکل وجود دارد که تقریبا به هم نزدیک می باشند . اولین راه برای حل مشکل کم بودن صدا تلویزیون، خرید و استفاده از سینمای خانگی بوده که دارای یک دستگاه مادر بوده و بسته به مدل دارای تعداد مختلفی بلندگو می باشد که آن را به واسطه کابل اچ دی ام آی و اپتیکال به تلویزیون ال ای دی متصل می کند.

سینما خانگی

دومین راه برای افزایش حجم صدای تلویزیون در حالتی است که فضای کافی برای تعداد زیادی بلندگو وجود نداشته و یا هزینه آن زیاد برآورد شود. برای این پیشنهاد ما استفاده از ساندبار است. دستگاهی که مانند سینمای خانگی عمل کرده با این تفاوت که فقط یک بلندگو می باشد.

ساندبار

برای مشکل صدای تلویزیون بیشتر بدانید:

برای حل مشکل کم شدن صدای تلویزیون ال‌جی و آشنایی با راه‌های دقیق و سریع مطلب زیر را بخوانید.

علت کم شدن صدای تلویزیون ال‌جی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما
  • تلفن: ۳۳۶۷۸۸۳۳-۰۳۱ - ۳۳۵۱۶۸۴۴-۰۳۱ - ۰۹۱۳۲۱۱۰۲۸۰
  • ساعات / روز کاری: ۹:۰۰ - ۱۳:۰۰ | ۱۶:۰۰ - ۲۱:۰۰