هزینه تعمیر شکستگی پنل تلویزیون سامسونگ

تعویض پنل شکسته تلویزیون سامسونگ

3,5
Rated 3,5 out of 5

شکستگی صفحه تلویزیون سامسونگ قابل تعمیر است؟ آیا پنل تلویزیون سامسونگ شما ضربه خورده است؟ به دنبال قیمت تعمیر ال سی دی شکسته تلویزیون سامسونگ هستید؟ آیا با قیمت مناسب می‌شود پنل تلویزیون را تعمیر کرد؟ جواب این سوالات را در این مطلب با هم مرور می کنیم.

اول با ساختمان و اجزایی پنل تلویزیون سامسونگ آشنا می‌شویم. بعد از آن شرایط تعمیر پنل تلویزیون شکسته سامسونگ و تعویض پنل شکسته را مرور می کنیم. همین‌طور زمان لازم برای تعویض پنل و هزینه تعویض پنل و تعمیر شکستگی پنل تلویزیون را با هم بررسی می‌کنیم. پس با ما همراه باشید.

شما می‌توانید با راه‌های ارتباطی گفته شده با ما تماس بگیرید و هر سوال دیگری دارید بپرسید.

این مقاله ادامه مقالات آشنایی با نمایندگی تلویزیون سامسونگ اصفهان است.

برای آشنایی بیستر:

شکستگی تلویزیون سامسونگ

تعمیر پنل شکسته تلویزیون سامسونگ

اجزا پنل تلویزیون سامسونگ

تصویر تلویزیون ال ای دی و ال سی دی در پنل یا ماژول آن تشکیل و نمایش داده می‌شود. در واقع اصلی‌ترین بخش هر نمایشگر امروزی بخش پنل آن است. شرکت سامسونگ به عنوان یکی از اصلی‌ترین شرکت‌های تولید کننده پنل و دارا بودن پنل‌های خاص خود در این مسیر یک پیشرو است. پنل‌های تلویزیون‌های سامسونگ نیز از ساختار اصلی یکسانی برخودار است که خلاصه آن را با هم مرور می‌کنیم. این پنل‌ها ویژگی‌های خاصی دارند که موجب شفافیت و کیفیت تصاویر فوق العاده‌ای شده است.

قسمت‌های اصلی پنل تلویزیون‌های سامسونگ شامل: لیکوئید، دیپفیوزر، بک لایت و کابل‌های رابط هستند. در پنل ال سی دی و ال ای دی بک‌لایت نور زمینه را تامین کرده و با آن لیکوئید را روشن می‌کند. بقیه قسمت‌های پنل برای ایجاد یک نور ملایم، قوی و یکنواخت بکار می‌روند. اصل تصویر در لیکوئید تشکیل می‌شود و شکستن لیکوئید به‌عنوان شکستگی پنل تلویزیون شناخته می‌شود.

برای آشنایی با وظایف هر قسمت از پنل و ساختمان پنل تلویزیون:

لیکوئید چیست؟

صفحه تلویزیون که تصویر بر روی آن تشکیل می‌شود را لیکوئید است. در اکثر تلویزیون‌ها و نمایشگرهای ال ای دی و ال سی دی ایم صفحه هیچ محافظ یا ضربه‌گیری ندارد. با تماس صفحه شما در واقع دارید لیکوئید لویزیون‌ را لمس می‌کنید. این صفحه دارای اتصالات الکترونیکی بسیاری در درون خود است که از نوع شفاف‌اند و در اثر ضربه این اتصالات قطع می‌شود. لذا این صفحه به ضربه بسیار حساس است.

پنل‌های جدید و IPS نسبت به ضربه مقاومت بیشتری دارند، اما تحمل آنها هم خیلی زیاد نیست و در صورت وارد شدن ضربه جدی می‌شکنند. لیکوئید همان قسمتی است که توسط فشار زیاد یا ضربه می‌شکند و باید تعویض شود. به زبان ساده شکستگی پنل تلویزیون سامسونگ ایراد مروبط به قسمت لیکوئید پنل است.

برای آشنایی با لیکوئید بخوانید:

علائم شکستگی پنل تلویزیون سامسونگ

شکستگی پنل تلویزیون سامسونگ علائم واضح و مشخصی دارد و در بیشتر مواقع  به سادگی قابل تشخیص است. با وجود این برخی مواقع ممکن است شکستگی پنل تلویزیون با ایرادهایی شبیه خرابی بک لایت، یا ایراد خط‌های افقی یا عمودی حاصل از ریختگی لیکوئید مشابه باشد. برای تشخیص دقیق شکستگی در ادامه با هم مهم‌ترین نشانه‌های شکستگی پنل تلویزیون را بررسی می‌کنیم.

قسمت‌های سیاه دایره‌ای

دایره‌های سیاه بزرگ روی صفحه پنل تلویزیون یکی از علائم شکستگی پنل است. این لکه‌ها بیشتر در لبه‌های کناری پنل یا زیر قاب جلویی تلویزیون به‌وجود می‌آید. ضربه‌های از کنار در پنل‌های جدید ال ای دی باعث این نوع از شکستگی در لیکوئید تلویزیون می‌شود. در این مواقع روی تصویر خط ایجاد نمی‌شود یا تنها یک یا دو خط ایجاد می‌شود. پنل‌های جدید معمولا به این شکل آسیب می‌بینند.

خط‌های مورب

خط‌های کج یا شبیه تار عنکبوت از نشانه‌های قطعی شکستگی پنل است. این خطوط مورب همه به سمت یک نقطه که همان محل برخورد ضربه است کشیده شده‌اند. این خطوط به رنگ‌های متفاوت اند و وقتی تلویزیون روشن است دیده می‌شوند. اگر صفحه تلویزیون در لحظه اصابت یک جسم به آن خاموش باشد شما متوجه این ایراد نمی‌شوید و پس از روشن کردن آن خطوط مورب را می‌توانید ببینید. بی دقتی در جابجایی تلویزیون می تواند باعث این شکل از ایراد شود.

خطوط عمودی و افقی

وجود هم زمان خطوط عمودی و افقی می تواند علت شکستگی پنل باشد. اکثر مواقع بعد از ضربه خوردن این خطوط ایجاد می‌شود. این خط‌ها نیز فقط در زمان روشن بودن تلویزیون قابل دیدن است. این خط‌ها نازک است و در تعداد زیاد روی تصویر دیده می‌شود. ممکن است همراه این خطوط خط‌های مورب نیز وجود داشته باشد.

تعمیر پنل شکسته تلویزیون سامسونگ

تعمیر صفحه شکسته تلویزیون سامسونگ ممکن است؟ 

با توجه به آنچه تاکنون گفته شد پنل تلویزیون از قسمت‌های مختلفی تشکیل شده است و شکستگی پنل در واقع شکستگی لیکوئید آن است. تعمیر پنل به عنوان تعویض کردن بخش لیکوئید آن ممکن است، اما تعمیر لیکوئید شکسته امکان پذیر نیست. در حال حاضر امکان تعمیر لیکوئید آبخورده و یا دارای خط و قعطی قابل تعمیر است اما شکستگی لیکوئید قابل تعمیر نیست.

بنابراین تنها راه استفاده مجدد از تلویزیون سامسونگ شکسته تعویض لیکوئید شکسته آن است. خوشبختانه امروزه  با وجود ارتباطات گسترده و خدمات فراوان جهت تلویزیون‌های سامسونگ امکان تعویض لیکوئید تلویزیون های سامسونگ با کمتری قیمت امکان‌پذیر است.

هزینه تعویض پنل شکسته تلویزیون سامسونگ

هزینه تعویض پنل شکسته تلویزیون سامسونگ به دو عامل اصلی بستگی دارد. اندازه صفحه تلویزیون (بر اساس اینچ)  که مشخص است که با افزایش اندازه صفحه هزینه پنل آن نیز بیشتر می‌شود. این ابعاد شامل 32، 40، 43، 47، 49، 50 است. فناوری استفاده شده در صفحه تلویزیون نیز در قیمت تعویض پنل  موثر است. این فناوری‌ها عبارتند از Full LED، LCD، سه بعدی و 4K است. بسته به اندازه و نوع پنل، بعضی از پنل‌ها همیشه در بازار موجود نیست ولی برخی پنل‌ها بیشتر و سریع‌تر یافت می‌شود.

قیمت پنل‌های موجود در جدول زیر وجود دارد. این قیمت‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن به روزرسانی می‌شود. باوجود این برای اطمینان از موجودی پنل مورد نیاز خود مدل تلویزیون سامسونگ خود را برای ما ارسال کنید تا از موجودی آن مطلع شوید.

هزینه تعویض پنل شکسته تلویزیون سامسونگ

نوع تلویزیون سامسونگ سایز هزینه تعویض پنل تلویزیون سامسونگ
تلویزیون ال ای دی LG ۳۲ اینچ ۳,1۰۰,۰۰۰ تا ۳,5۰۰,۰۰۰
تلویزیون ال ای دی LG ۴0 اینچ ۵,۸۰۰,۰۰۰ تا ۶,۲۰۰,۰۰۰
تلویزیون فول اچ دی LG ۴۳ اینچ 6,1۰۰,۰۰۰ تا ۶,5۰۰,۰۰۰
تلویزیون فول اچ دی LG ۴۷ اینچ 8,6۰۰,۰۰۰ تا 9,0۰۰,۰۰۰
تلویزیون فول اچ دی LG ۴۹ اینچ ۷,۸۰۰,۰۰۰ تا ۸,۲۰۰,۰۰۰
تلویزیون فول اچ دی LG ۵0 اینچ 8,3۰۰,۰۰۰ تا 8,7۰۰,۰۰۰

تعویض پنل شکسته تلویزیون سامسونگ

تعویض پنل تلویزیون سامسونگ چگونه انجام می‌شود؟ برای تعویض پنل شکسته یا معیوب تلویزیون سامسونگ لازم است تا قاب‌های تلویزیون باز و پنل به طور کامل جدا شود. با توجه به شکننده بودن لیکوئید پنل باز و قیمت بالای آن این عمل باید در محیط کاملا مناسب و با دقت انجام شود. بنابراین تعویض پنل در دفتر تخصصی تعمیر و تعویض پنل نمایندگی ما انجام می‌شود.

مراحل تعویض پنل شکسته تلویزیون سامسونگ

شما لازم است تا ابتدا مدل دقیق تلویزیون سامسونگ خود را طی تماس با ما اعلام نماید. پس از بررسی مدل مربوطه و موجودی انبار با شما جهت انتقال تلویزیون هماهنگی لازم انجام می‌شود. پس از انتقال تلویزیون سامسونگ جهت تعویض پنل، بررسی نهایی روی نوع پنل انجام شده و پنل نو و جدید جایگزین خواهد شد. سپس دستگاه به مدت 4 ساعت جهت تست نهایی مورد بررسی نهایی قرار می‌گیرد.

مدت زمان تعویض پنل شکسته تلویزیون سامسونگ

مدت زمان تعویض پنل به اندازه پنل و موجودی انبارهای ما دارد. به طور کلی تعویض پنل بین نصف روز تا حداکثر 24 ساعت انجام می‌شود. یعنی همان روز یا نهایت تا روز کاری بعدی آماده خواهد بود.

بله. پنل‌های تعویضی تلویزیون‌های سامسونگ نو است و دارای روکش و برچسب است. از نظر اقتصادی تعویض پنل تلویزیون دست دوم منطقی نیست.

تعویض پنل تلویزیون سامسونگ در کمتر از 24 ساعت قابل انجام است و همان روز یا حداکثر روز کاری بعد به شما تحویل داده خواهد شد.

لینک کوتاه: https://led-samsung.ir/?p=7716

نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ اصفهان

تعمیر تلویزیون سامسونگ

دیدگاه (169)

  • محمدحسن عمرانی پاسخ

    سلام خسته نباشید پنل تلویزیون سامسونگ مدلPS43E480A1MSHDموجودهست
    اگه هست قیمت پنل وا جرت تعویض را بفرمائید متشکر

    ژانویه 18, 2023 در 5:10 ب.ظ
    • محمد جعفری پاسخ

      سلام
      خیر پنل این مدل فعلا موجود نیست.

      ژانویه 19, 2023 در 11:49 ق.ظ
      • ناشناس پاسخ

        سلام پنل 48 سامسونگ دارید قیمت چند با تشکر

        آگوست 21, 2023 در 12:03 ب.ظ
        • محمد جعفری پاسخ

          سلام
          پنل 48 اینچ موجود نیست.

          آگوست 22, 2023 در 10:38 ق.ظ
        • Danial پاسخ

          سلام ،گوشیه ال ای دی شکسته و 15ثانت تصویر کاملا سیاه شده،خواستم بدونم تو تنظیمات مخفی امکانش هست تصویر را 15سانت ب طرف چپ بکشیم

          اکتبر 5, 2023 در 11:33 ب.ظ
          • محمد جعفری

            سلام
            در تنظیمات انجام این کار پیچیده است و ممکن است با کوچکترین تغییر مشکلات بیشتری ایجا کند. در منو تنظیمات عادی ابعاد تصویر را روی 3 و 4 قرار دهید تصویر جمع تر می شود.

            اکتبر 7, 2023 در 6:01 ب.ظ
        • اکبریان پاسخ

          سلام
          پنل تلویزیون ps43f
          موجود دارید

          فوریه 19, 2024 در 6:25 ب.ظ
          • محمد جعفری

            سلام
            پنل پلاسما موجود نیست

            فوریه 21, 2024 در 6:48 ب.ظ
    • حمید پاسخ

      سلام سایت خوبی داریدراهنمایی خوب باتوضیحات عالی خسته نباشید

      اکتبر 1, 2023 در 9:03 ق.ظ
      • امید مددیان پاسخ

        سلام میخواستم ببینم هزینه پتل تلوزیون سامسونگ مدل UA55J6950AWSHD که متاسفانه در حابحایی قسمت صفخه شکست شده و تصویر تی‌وی نصفش رنگین کمان شده و یک جاهایی هم سیاه شده و نصف دیگه تلوزیون کار میکنه به نظر شما چه باید کرد چه راه هایی جلوم میزارید و هزینه های انواع پنل هارو هم بهم توضیح بدین با سپاس .

        ژانویه 20, 2024 در 1:03 ق.ظ
        • محمد جعفری پاسخ

          سلام
          لطفا عکس ایراد را در ایتا شماره 09132110280 ارسال کنید. با دیدن دقیق تصویر می توان راه حل درستی داد.

          ژانویه 27, 2024 در 8:43 ب.ظ
    • کاظمی پاسخ

      سلام پنل سامسونگ ۴۹ فورکی منحنی مدل VA 49mu7985 موجوده ، هزینه اش چقدره ؟؟تشکر

      دسامبر 24, 2023 در 11:09 ب.ظ
      • محمد جعفری پاسخ

        سلام
        فعلا 49 4K سامسونگ موجود نیست. تا دوماه دیگر ممکن است قابل تهیه باشد.

        دسامبر 27, 2023 در 11:27 ب.ظ
  • احسان پاسخ

    با سلام پنل تلویزیون سامسونگ ۴۹ اینچ مدل AU 6960 فول اچ دی موجوده؟

    ژانویه 22, 2023 در 11:55 ب.ظ
    • محمد جعفری پاسخ

      سلام
      بله موجود است.

      ژانویه 23, 2023 در 2:15 ب.ظ
      • محمد پاسخ

        سلام پنل سامسونگ ۵۵ اینچ AC100 240V مدل UA55NU7900KCHD دارین

        ژوئن 27, 2023 در 1:45 ب.ظ
      • مهرداد پاسخ

        سلام. پنج ۵۵اینچ منحنی سامسونگ مدل MU7350 موجود دارید

        جولای 5, 2023 در 7:50 ق.ظ
        • محمد جعفری پاسخ

          سلام
          فعلا موجود نیست

          جولای 9, 2023 در 7:42 ب.ظ
          • ناشناس

            سلام پنل ۳۲ اینج سامسونگ موجود دارید و قیمت رو لطف میکنید

            سپتامبر 27, 2023 در 4:52 ب.ظ
          • محمد جعفری

            سلام
            اگر دستگاه شما از سری 4 است (یعنی حرف اول مدل با 4 شروع می‌شود)، پنل آن موجود است. قیمت پنل 32 اینچ سامسونگ سری 4 هم 4 و نیم میلیون تومان است.

            سپتامبر 30, 2023 در 4:50 ب.ظ
  • افشین پاسخ

    سلامپنل ال ای دی سامسونگ مدل ua32eh4003 موجود دارید ؟

    ژانویه 24, 2023 در 5:53 ب.ظ
    • محمد جعفری پاسخ

      سلام
      بله پنل سامسونگ 32EH4003 موجود است.

      ژانویه 24, 2023 در 6:37 ب.ظ
    • ناشناس پاسخ

      سلام پنل ال ای دی سامسونگ ۳۲ اینچ مدل uA32FH4003WXMv دارید

      ژانویه 9, 2024 در 11:11 ب.ظ
      • محمد جعفری پاسخ

        سلام
        بله پنل 32 اینچ موجود است. 4میلیون و نیم.

        ژانویه 9, 2024 در 11:58 ب.ظ
  • علی پاسخ

    سلام. پنل تلویزیون سامسونگ مدل AU46D6920SM موجود هست؟

    ژانویه 30, 2023 در 11:36 ق.ظ
    • محمد جعفری فشارکی پاسخ

      سلام.
      بله پنل سامسونگ 46D6920 موجود است.

      ژانویه 31, 2023 در 10:02 ب.ظ
  • عبدالروف امیری پاسخ

    سلام تلوزیون ۴۳ اینچ سامسونگ مدلUA40EH5000Rلطفا پنل داری قیمت چند

    فوریه 8, 2023 در 9:09 ب.ظ
    • محمد جعفری فشارکی پاسخ

      سلام
      فعلا پنل 40EH5000 موجود نیست اما پنل 43 اینچ سامسونگ موجود است.

      فوریه 9, 2023 در 12:38 ب.ظ
      • ناصر بشیری پاسخ

        سلام صبح بخیر
        پنل سامسونگ ۴۹ اینچ مدل m6500 منحنی موجود دارین درصورت موجود بودن قیمت لطف میفرماین

        فوریه 22, 2023 در 8:00 ق.ظ
        • محمد جعفری فشارکی پاسخ

          سلام
          لطفا عکس ایراد تلویزیون و عکس لیبل پشت تلویزیون را به شماره ایتا یا روبیکا ما ارسال کنید.
          09132110280

          فوریه 26, 2023 در 5:08 ب.ظ
      • امیر پاسخ

        سلام
        پنل جلو تلوزیون ۴۳ اینچ سام سونگ شکسته
        دارید جهت تعویض
        تلفن ۰۹۱۵۳۱۹۶۳۶۵

        فوریه 16, 2024 در 4:28 ب.ظ
        • محمد جعفری پاسخ

          سلام
          عکس لیب پشت دستگاه را به شماره ایتا ارسال کنید.

          فوریه 21, 2024 در 6:48 ب.ظ
  • داود پاسخ

    درود به شما ببخشید پنل LA40D588 رو موجود دارین ؟

    فوریه 11, 2023 در 9:59 ب.ظ
    • محمد جعفری فشارکی پاسخ

      سلام
      فعلا پنل 40D588 موجود نیست.

      فوریه 12, 2023 در 5:44 ب.ظ
      • مهدی پاسخ

        سلام پنل ua49m5000akموجود هست؟؟؟

        مارس 26, 2023 در 9:24 ب.ظ
        • محمد جعفری فشارکی پاسخ

          سلام
          پنل سامسونگ 49M5000 امروز به قیمت 11 میلیون تومان قابل تعویض است.

          مارس 29, 2023 در 3:09 ب.ظ
  • احسان امیری پاسخ

    سلام
    پنل سامسونگ 40F6450 موجود هست؟
    اگر نباشه جایگزینی داره؟

    فوریه 13, 2023 در 12:38 ب.ظ
    • محمد جعفری فشارکی پاسخ

      سلام
      فعلا این مدل پنل موجود نیست. جایگزینی هم وجود ندارد. سال جدید مجدد سراغ بگیرید.

      فوریه 14, 2023 در 5:59 ب.ظ
  • امید پاسخ

    سلام پنل ۳۲ اینچ مدل Eh4440m موجود دارین؟ قیمتش چقدره؟

    فوریه 17, 2023 در 1:27 ق.ظ
    • محمد جعفری فشارکی پاسخ

      سلام
      پنل سامسونگ 32eh4440 موجود است و قیمت فعلی آن 3,700,000تومان است.

      فوریه 17, 2023 در 10:04 ب.ظ
  • محمد پاسخ

    سلام قیمت پنل سامسونگ ۵۰ اینچ tu 8000 می خواستم

    فوریه 18, 2023 در 3:46 ق.ظ
    • محمد جعفری فشارکی پاسخ

      سلام
      در حال حاضر پنل 50TU8000 موجود نیست.

      فوریه 19, 2023 در 2:06 ب.ظ
  • علی رضایی پاسخ

    سلام. بوجود آمدن لکه های بزرگ سیاه و بنفش در صفحه دلیل چیست؟ با تشکر

    مارس 2, 2023 در 4:40 ب.ظ
    • محمد جعفری فشارکی پاسخ

      سلام
      احتمال زیاد خرابی لیکوئید پنل تلویزیون است. جهت اطمینان عکس تصویر و لیبل پشت تلویزیون را به شماره 09132110280 در ایتا یا روبیکا ارسال کنید.

      مارس 3, 2023 در 12:17 ق.ظ
    • ناشناس پاسخ

      سلام خسته نباشید وقت بخیر ببخشین پنل برای تلویزیون سامسونگ ۵۰ اینچ MU7970 موجود است؟؟
      اگر موجود است قیمتش چقدر است؟

      مارس 28, 2023 در 11:14 ب.ظ
      • محمد جعفری فشارکی پاسخ

        سلام
        فعلا برای سامسونگ مدل 50MU7970 موجود نیست.

        مارس 29, 2023 در 3:08 ب.ظ
  • هادی پاسخ

    سلام
    پنل سامسونگ مدلua32j4003ak موجود دارید؟؟ قیمت چنده؟ بدون هزینه تعویض.

    مارس 23, 2023 در 10:20 ب.ظ
    • محمد جعفری فشارکی پاسخ

      سلام
      بله موجود است. هزینه آن امروز حدود 4 میلیون و 300 هزار تومان است.

      مارس 29, 2023 در 3:11 ب.ظ
  • رضا صفری پاسخ

    سلام پنل تلویزیون سامسونگ 55منحنی فول اچ دی چنده

    مارس 24, 2023 در 2:26 ق.ظ
    • محمد جعفری فشارکی پاسخ

      سلام
      لازم است مدل دستگاه را مشخص بنویسید. ممکن است داشته باشیم.

      مارس 29, 2023 در 3:10 ب.ظ
  • حسن بهنیا پاسخ

    سلام
    پنل ال ای دی سامسونگ مدل uA48J5960Aw
    موجود دارین ؟؟؟
    هزینه رو بفرمایید

    مارس 28, 2023 در 11:10 ق.ظ
    • محمد جعفری فشارکی پاسخ

      سلام
      پنل سامسونگ 48J5960 فعلا موجود نیست.

      مارس 29, 2023 در 3:12 ب.ظ
  • سعید سارائی پاسخ

    سلام، پنل مدل LA40C550J1R سامسونگ موجود است؟ هزینه این پنل رو میفرمایید؟

    آوریل 24, 2023 در 2:51 ب.ظ
    • محمد جعفری فشارکی پاسخ

      سلام
      بله موجود است و قیمت آن 5.5 میلیون تومان است.

      آوریل 27, 2023 در 10:07 ب.ظ
    • سعید پاسخ

      سلام
      پنل تلویزیون ۶۵اینچ خمیده مدل ks8985
      رو دارید

      ژانویه 6, 2024 در 7:21 ب.ظ
      • محمد جعفری پاسخ

        سلام
        پنل 65ks8985 فعلا موجود نیست

        ژانویه 7, 2024 در 7:32 ب.ظ
  • عیسی جعفری پاسخ

    سلام وقتتون بخیر
    صفحه نمایش یا همون پنل تلویزیون 49اینچ 4k منحنی موجود دارین ،قیمت تعویض وتعمیرش چقدره ممنون

    می 13, 2023 در 12:10 ق.ظ
    • محمد جعفری فشارکی پاسخ

      سلام
      ممنون. فعلا پنل 4k موجود نیست. برای 2 دیگر مجدد تماس بگیرید.

      می 13, 2023 در 7:30 ب.ظ
  • سامان پاسخ

    سلام پنل ua48k5850aw
    موجود دارین سامسونگ

    می 27, 2023 در 2:02 ق.ظ
    • محمد جعفری فشارکی پاسخ

      سلام
      فعلا پنل 48 اینچ تلویزیون سامسونگ موجود نیست.

      می 28, 2023 در 5:48 ب.ظ
  • کامبیز ابراهیمی پاسخ

    سلام حال شما؟
    آیا پنل تلوزیون شیائومی 55 اینچ MI TV 4s 55 Global 2021 را دارید؟ هزینه تعویض چقدر میشه؟
    ممنون

    می 31, 2023 در 9:20 ق.ظ
  • امجد پاسخ

    سلام .پنل تلویزیون49مدل KU7579 خمیده موجود است

    ژوئن 1, 2023 در 1:09 ب.ظ
    • محمد جعفری فشارکی پاسخ

      سلام
      پنل 49 اینچ 4k فعلا موجود نیست.

      ژوئن 1, 2023 در 6:08 ب.ظ
    • محسن پاسخ

      سلام لیکویید سامسونگ ال ای دی 55 را موجود دارید قیمت چنده تلویزیون نو افتاد شکست سپاس

      آوریل 11, 2024 در 2:19 ب.ظ
      • محمد جعفری پاسخ

        سلام
        مدل مهم است اما اگر مدل های جدید سامسونگ است بعید است در بازار پیدا شود.

        آوریل 17, 2024 در 6:36 ب.ظ
  • پارسا محمدی پاسخ

    سلام
    پنل سامسونگ 48jc6960 موجوده؟

    ژوئن 1, 2023 در 10:13 ب.ظ
  • مرتضی قاسم پور پاسخ

    سلام پنل سامسونگ 50js7200 موجود دارید؟

    ژوئن 3, 2023 در 12:32 ب.ظ
  • سعید پاسخ

    سلام وقت بخیر
    پنل تلویزیون سامسونگ AU7000 سایز65 ساخت مصر موجود هست ؟

    ژوئن 5, 2023 در 1:01 ق.ظ
  • ناشناس پاسخ

    با سلام
    پنل تلویزیون سامسونگ مدل
    UA48K6950AWCHD
    موجود هست پنل شکسته آیا تعمیر میشه الان تصویر کلا نداره فقط صدا پخش میشه ممنون.

    ژوئن 8, 2023 در 5:54 ب.ظ
  • امیر پاسخ

    سلام پنل ال ای دی 55 سامسونگ مدل bu8000 موجود دارید ؟

    ژوئن 9, 2023 در 7:07 ق.ظ
  • زهرا رضاپور پاسخ

    سلام ببخشید پنل تلوزیون ۵۰ اینج سامسونگmu7980k موجود دارید

    ژوئن 10, 2023 در 10:24 ب.ظ
  • مهدی کرمانی نژاد پاسخ

    باسلام
    قیمت پنل سامسونگUA48K6950AWCHD
    چنده؟پنل شکسته تصویر نداره فقط صدا داره ایا تعمیر هم میشه یا باید تعویض بشه؟
    تشکر

    ژوئن 11, 2023 در 9:33 ق.ظ
    • محمد جعفری پاسخ

      سلام
      پنل سامسونگ 48 اینچ فعلا موجود نیست.

      ژوئن 11, 2023 در 11:22 ب.ظ
  • مسعود خسروپناه پاسخ

    سلام .
    پانل UA43MU7980K سامسونگ 43 اینچ 4k موجود است. و اگر هست لطفا هزینه و روش ارسال دستگاه را مشخص فرمایید.

    ژوئن 12, 2023 در 9:09 ق.ظ
    • محمد جعفری پاسخ

      سلام
      پنل تلویزیون 4k فعلا در انبارهای ما موجود نیست.

      ژوئن 18, 2023 در 6:18 ب.ظ
      • بهار پاسخ

        سلام پنل مدل UA48J6390AWموجود دارین؟؟
        و قیمتش در صورتش موجود بودن چنده؟

        نوامبر 11, 2023 در 9:38 ب.ظ
        • محمد جعفری پاسخ

          سلام
          پنل 48 اینچ موجود نیست.

          نوامبر 12, 2023 در 7:02 ب.ظ
    • مهرداد پاسخ

      پنج ۵۵اینچ منحنی سامسونگ مدل MU7350

      ژوئن 23, 2023 در 11:12 ق.ظ
  • محمد مهدی علایی پاسخ

    سلام ببخشید پنل ۴۸ اینچ مدل ua48j4860aw موجود هست ؟

    جولای 4, 2023 در 3:34 ب.ظ
    • محمد جعفری پاسخ

      سلام
      پنل 48 اینچ سامسونگ فعلا موجود نیست.

      جولای 4, 2023 در 7:14 ب.ظ
  • مهدی پاسخ

    سلام و وقت بخیر
    پنل تلویزیون LCD سامسونگ مدل: LA32E490E2M میخواستم.
    بر اثر ضربه شکسته شده .
    ممنون میشم در صورت موجود بودن قیمت رو هم اعلام بفرمایید.
    باتشکر

    جولای 5, 2023 در 1:51 ق.ظ
    • محمد جعفری پاسخ

      سلام
      بله. قیمت فعلی 4,500,000 تومان است.

      جولای 9, 2023 در 7:45 ب.ظ
  • صباح محمدی پاسخ

    سلام پنل سامسونگ tu 7000 موجود است
    قبل از شکستن پنل پیکسل سوختگی داشت ایا با تعویض پنل پیکسل سوختگی رفع میسه

    جولای 5, 2023 در 1:52 ق.ظ
    • محمد جعفری پاسخ

      سلام
      لازم است حتما اندازه دستگاه را بنویسید.

      جولای 9, 2023 در 7:44 ب.ظ
  • محمدرضا پاسخ

    سلام ایا پنل تلویزیون مدل UA48H6400AR موجود هستش ،اگر جواب مثبت هست قیمت و اجرت تعویض رو بفرمایید ،
    سپاسگزار میشم و ممنون

    جولای 5, 2023 در 5:43 ق.ظ
    • محمد جعفری پاسخ

      سلام
      فعلا پنل 48 اینچ در بازار وجود ندارد.

      جولای 9, 2023 در 7:42 ب.ظ
      • رضوان گرکانی پاسخ

        سلام تلویزیون خورده زمین لبه شکسته صحفه رو سالم ولی سیاه سفید شده هزینه درست شدن ۴۹k5950چنده

        دسامبر 15, 2023 در 8:19 ق.ظ
        • محمد جعفری پاسخ

          سلام
          هزینه تعویض پنل تلویزیون سامسونگ 49 اینچ نو و اصل 11 میلیون تومان است.

          دسامبر 16, 2023 در 6:58 ب.ظ
  • سعلی پاسخ

    سلام. ببخشید پنل تلویزیون سامسونگ 49N5370 موجود دارین؟ قیمتش چقدر هست”؟

    جولای 5, 2023 در 12:54 ب.ظ
    • محمد جعفری پاسخ

      سلام
      موجود است. قیمت آن 11 میلیون تومان است.

      جولای 9, 2023 در 7:45 ب.ظ
      • حیدر پاسخ

        سلام پنل ۴۶انیچ سامسونگ دارید

        ژانویه 26, 2024 در 1:15 ق.ظ
  • احمد علی پاسخ

    با سلام پنل تلویزیون سامسونگ 49 اینچ مدل ua49m5900AK و پنل تلویزیون ال جی مدل 47la86000موجود دارید ؟ لطفا در صورت موجودی قیمت آنرا بفرمایید .ممنون

    جولای 9, 2023 در 3:44 ب.ظ
    • محمد جعفری پاسخ

      سلام
      پنل 49M5900 موجود است. و قیمت آن 11 میلیون تومان است.

      جولای 9, 2023 در 7:42 ب.ظ
    • ناشناس پاسخ

      سلام
      پنل تلویزیون ۴۰ اینچ موجوده؟
      Ua40h4860aw

      جولای 16, 2023 در 5:38 ب.ظ
      • محمد جعفری پاسخ

        سلام
        فعلا سری 4 موجود نداریم.

        جولای 16, 2023 در 5:42 ب.ظ
  • Reza entezari پاسخ

    سلام. آیا ال سی دی تلویزیون سامسونگ مدل UA49K5890AW موجود دارید و چه قیمت هست. شکسته باید تعویض بشه

    جولای 22, 2023 در 6:59 ب.ظ
    • محمد جعفری پاسخ

      سلام
      موجود است. قیمت 11 میلیون تومان

      آگوست 1, 2023 در 8:54 ب.ظ
  • هادی پاسخ

    سلام
    پنل تلوزیون سامسونگ مدل ua32eh4440m موجود هست؟
    لطفاً قیمت

    جولای 26, 2023 در 10:41 ب.ظ
    • محمد جعفری پاسخ

      سلام
      قیمت امروز 4 و نیم میلیون تومان است.

      آگوست 1, 2023 در 8:53 ب.ظ
  • فرهاد پاسخ

    سلام
    قیمت پنل ال سی دی سامسونگ مدل
    ua55j6950 چنده؟

    جولای 31, 2023 در 1:50 ب.ظ
    • محمد جعفری پاسخ

      سلام فعلا موجود نیست

      آگوست 1, 2023 در 8:51 ب.ظ
  • ابوالفضل پاسخ

    سلام من تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل 49M6965 سایز 49 اینچ دارم آیا این پنل و موجود دارید ؟ قیمتش چقدره ؟

    سپتامبر 29, 2023 در 10:04 ق.ظ
    • محمد جعفری پاسخ

      سلام
      قیمت پنل خمیده سامسونگ مدل 49M6965 در حال حاضر 11 میلیون تومان است. موجود است.

      سپتامبر 30, 2023 در 4:51 ب.ظ
  • قاسم پاسخ

    سلام ال سی دی تلویزیون 55اینچ سامسونگ مدل فورکی 8000موجود دارید .قیمت چنده

    اکتبر 4, 2023 در 10:29 ب.ظ
    • محمد جعفری پاسخ

      سلام
      خیر

      اکتبر 7, 2023 در 6:03 ب.ظ
      • ناشناس پاسخ

        سلام پنل تلویزیون۵۵ اینچ سامسونگ مدلUA55MU7980kمو جود است

        اکتبر 24, 2023 در 5:15 ب.ظ
        • محمد جعفری پاسخ

          سلام
          فعلا موجود نیست

          اکتبر 27, 2023 در 11:31 ب.ظ
  • کاوه پاسخ

    مدل UA40H5890AWموجوده؟
    قیمت بفرمایید
    این قیمت با تعویضشه؟
    ارسال و برگشت به چه صورت انجام میشه؟

    اکتبر 24, 2023 در 8:32 ب.ظ
    • محمد جعفری پاسخ

      سلام
      پنل 40 اینچ سامسونگ موجود است. هزینه تعویض پنل 8 میلیون و پانصد هزار تومان است.

      اکتبر 27, 2023 در 11:29 ب.ظ
  • م پاسخ

    سلام پنل سامسونگ مدل ua49k6960aw موجوده
    اگ هست قیمتش چنده ممنون

    اکتبر 27, 2023 در 12:58 ق.ظ
    • محمد جعفری پاسخ

      سلام
      پنل 49 اینچ سامسونگ موجود است و قیمت آن 11 و نیم میلیون تومان است.

      اکتبر 27, 2023 در 11:32 ب.ظ
    • بابک پاسخ

      با درود
      پنل و بکلایت 55Q78c رو دارید احیانا؟ و اگر بله هزینه نهایی تعویض چقدر میشه (این مدل curv هست و با one connect متصل میشه)

      نوامبر 24, 2023 در 3:34 ق.ظ
      • محمد جعفری پاسخ

        سلام
        فعلا موجود نداریم

        دسامبر 16, 2023 در 7:02 ب.ظ
      • شریفی پاسخ

        سلام پنل 49سامسونک فول اچ دی موجود هست؟
        و هزینه؟
        ی سامسونگ ۳۲ سری ۴ هم دارم بعد از چند دقیقه کارکرد کم کم ی سفیدی روی تصویر میاد اونم گفتند برای پنل هست درسته اگه هست قیمت چند؟

        دسامبر 19, 2023 در 3:49 ب.ظ
        • محمد جعفری پاسخ

          سلام
          پنل سامسونگ 49 اینچ موجود است و 11 میلیون تومان است.
          برای 32 اینچ عکس یا فیلم ایراد را به ایتا شماره 09132110280 ارسال کنید تا بررسی کنیم.

          دسامبر 22, 2023 در 2:04 ب.ظ
  • سروش پاسخ

    سلام و تشکر از خدمات آیا پنا 40 اینچ سامسونگ مدل UA40H6430AWSHD موجود است و قیمت آن چقدر است؟

    اکتبر 29, 2023 در 11:13 ق.ظ
    • محمد جعفری پاسخ

      سلام
      پنل سامسونگ 40 اینچ در حال خاضر 8 میلیون و 300 هزار تومان است.

      نوامبر 12, 2023 در 7:04 ب.ظ
  • الهه پاسخ

    سلام خسته نباشید
    پنل تلویزیون سامسونگ 43 اینچ ال سی دی
    مدلPS43F4550AMSHD موجوده؟
    فقط صدا داره
    اگه موجوده چنده؟ و اگه موجود نیست از کجا باید تهیه بشه؟

    نوامبر 1, 2023 در 6:36 ب.ظ
    • محمد جعفری پاسخ

      سلام
      تلویزیون سامسونگ PS43F4550 پلاسما است و پنل آن موجود نیست.

      نوامبر 3, 2023 در 11:26 ب.ظ
  • علیرضا پاسخ

    سلام ببخشید پنل ال سی دی سامسونگ ۴۰ اینچ سری ۵ موجوده؟ اگه موجوده هزینه اش چقدره؟

    نوامبر 6, 2023 در 12:14 ب.ظ
    • محمد جعفری پاسخ

      سلام پنل سامسونگ 40 اینچ موجود است. هزینه آن 8 میلیون و سیدص هزار تومان است

      نوامبر 12, 2023 در 7:07 ب.ظ
  • داود پاسخ

    سلام قیمت پنل سامسونگ مدل UA32H4850AW چنده؟درصورت عدم موجودی قیمت و مدل مشابه چنده؟

    نوامبر 11, 2023 در 11:58 ق.ظ
    • محمد جعفری پاسخ

      سلام
      پنل 32h4850 سامسونگ 4 و نیم میلیون تومان است.

      نوامبر 12, 2023 در 7:03 ب.ظ
  • ناشناس پاسخ

    سلام پنل تلویزیون سامسونگ ۴۹k5950چند از رو نشکسته ولی روشن می‌کنی سیاه سفید شده

    دسامبر 15, 2023 در 8:24 ق.ظ
    • محمد جعفری پاسخ

      سلام
      سیاه سفید شدن بدلیل اشتباه در اتصال کابل های تلویزیون است و ربطی به پنل ندارد.

      دسامبر 16, 2023 در 6:57 ب.ظ
  • امین پاسخ

    سلام
    پنلm6965 منحنی سامسونگ موجوده و قیمت لطفا

    دسامبر 16, 2023 در 10:04 ب.ظ
    • محمد جعفری پاسخ

      سلام
      چند اینچ؟
      اگر 55 اینچ می خواهید برای یک ماه آینده موجود می شود.

      دسامبر 18, 2023 در 11:54 ب.ظ
  • حمید پاسخ

    پنل تلویزیون ال ای دی سامسونگ 40 اینچ سری 5 مدلUA40J5850AWموجود دارید از تهران شهر ملارد

    دسامبر 18, 2023 در 1:19 ق.ظ
    • محمد جعفری پاسخ

      سلام
      بله پنل 40 اینچ سامسونگ موجود است. هزینه 6 میلیون 500 هزار تومان است.

      دسامبر 18, 2023 در 11:53 ب.ظ
  • احمد پاسخ

    سلام
    پنل تلویزیون سامسونگ 43 اینچ
    مدل ua43j5202Ak موجود هست یانه ؟
    لطفاً قیمت چنده
    وارسال دارین ؟

    ژانویه 18, 2024 در 8:26 ب.ظ
    • محمد جعفری پاسخ

      سلام
      پنل تلویزیون سامسونگ 43 اصل 8 و نیم میلیون تومان است. پنل قابل ارسال نیست.

      ژانویه 27, 2024 در 8:45 ب.ظ
  • قاف پاسخ

    سلام پنل تلویزیون سامسونگ مدل UA40M5850AW موجود دارید؟ قیمت لطف میفرمایید و هزینه تعویض

    ژانویه 22, 2024 در 1:21 ق.ظ
    • محمد جعفری پاسخ

      سلام
      پنل 40 اینچ سامسونگ اصلی به قیمت 6 و نیم میلیون تومان است.

      ژانویه 27, 2024 در 8:42 ب.ظ
  • غزل پاسخ

    سلام وقت بخیر
    پنل ال سی دی ۳۲ اینچ سامسونگ موجود هست؟ قیمتش چقدره؟ مدل : LA32R81B

    ژانویه 25, 2024 در 11:41 ب.ظ
    • محمد جعفری پاسخ

      سلام
      پنل 32 اینج موجود است.
      این تلویزیون مدت زیادی از تولید آن می گذرد و تعویض پنل آن اقتصادی نیست.

      ژانویه 27, 2024 در 8:38 ب.ظ
  • رضا پاسخ

    سلام، وقت بخیر پنل تلویزیون سامسونگ مدل UA48K6950AW موجود هست؟ ممنون میشم هزینه پنل به همراه تعویض را بفرمائید. متشکرم

    ژانویه 28, 2024 در 12:00 ب.ظ
    • محمد جعفری پاسخ

      سلام
      پنل 48 اینچ موجود نیست.

      فوریه 3, 2024 در 6:05 ب.ظ
  • مهدی پاسخ

    سلام
    لطفا قیمت پنل سامسونگ UA50KU7970WCHD ؟

    ژانویه 29, 2024 در 5:07 ب.ظ
    • محمد جعفری پاسخ

      سلام
      فعلا موجود نیست.

      فوریه 3, 2024 در 5:53 ب.ظ
  • خان داداش پاسخ

    سلام
    ب عنوان یه مخاطب ساده ک برای اولین بار ب این سایت سرزده ، یه نکته بسیار جالب نظرم رو ب خودش جلب کرده
    در این سایت تمام پیام‌ها، تک ب تک و در کمترین زمان ممکن پاسخ داده شده ، آن هم یه پاسخ کامل و جامع ، حتی مسؤل پاسخگویی شماره موبایل خودش رو داده تا مشکل یکی از مخاطبان رو بهتر پیگیری کنه
    این چیزیه ک تقریبا در هیچ سایت دیگه‌ای ندیدم و جای تقدیر داره
    کاش چنین نمایندگان اکتیو و دلسوزی در تمام استان‌ها وجود داشت
    کاش بجز سامسونگ، سایر محصولات و کالاها نیز چنین خدمات ویژه‌ای داشتن
    متاسفانه کار خاصی از دستم برنمیاد ، اما همین کار ساده و همین تشکر خشک و خالی وظیفه تمام ماست تا ب چنین افراد باوجدانی انگیزه بیشتر داده بشه و سایرین هم ترغیب بشن تا کاری ک ب عهده دارند رو ب درستی انجام بدن و باعث حس رضایت در مشتریان یا ارباب رجوع خود بشن
    امر ب معروف و نهی از منکر ، فقط برای تنبيه کردن نیست ، من فکر میکنم مهمتر و تاثیر گذارتر از تنبيه مجرم ، تشویق و تقدیر از کسانیست ک کار خوب و درست انجام میدن، همانطور ک ملکه زیبایی هر شهر رو مشخص می‌کنند، میشه فرشته‌های انسانیت هر صنف یا هر شهر رو پیدا کرد و بطور ویژه ازشون تقدیر کرد تا باعث ایجاد انگیزه در سایرین بشه ، یه رقابت برای بهتر بودن
    و سابقون سابقون
    سبقت گرفتن از بهترین‌ها

    ژانویه 31, 2024 در 9:30 ب.ظ
    • محمد جعفری پاسخ

      سلام
      ممنون

      فوریه 3, 2024 در 6:02 ب.ظ
  • حمید پاسخ

    سلام مدل تلویزیون اینجانبKu7350 k هست آیا پنل این مدل رو موجود دارید؟ اگر موجود هست بی زحمت قیمتش رو هم بفرمایید
    یه لکه سیاه افتاده روی صفحه تلویزیون و هی داره بزرگ میشه

    فوریه 6, 2024 در 10:24 ق.ظ
    • محمد جعفری پاسخ

      سلام
      لطفا عکس ایراد و لیبل پشت دستگاه را به ایتا ارسال کنید تا قیمت اعلام شود.

      فوریه 6, 2024 در 10:59 ب.ظ
  • حمید پاسخ

    تلویزیون ۵۵ اینچ سامسونگ هست

    فوریه 6, 2024 در 11:11 ق.ظ
    • محمد جعفری پاسخ

      سلام
      پنل 55 سامسونگ موجود داریم ولی لازم است که عکس مدل تلویزیون خود را در ایتا ارسال کنید تا قیمت اعلام شود.

      فوریه 6, 2024 در 10:58 ب.ظ
      • بلال پاسخ

        باسلام من یه تلویزیون سامسونگ85مدلQ80 خریدم متاسفانه هنگام جابجایی خراب شد وقتی که روشنش کریم دیدیم که از گوشه تلویزیون خط های مثل تار عنکبوت افتاده هم افقی هم عمودی
        الآن میخواستم بگم که پنلش موجوده اگه موجوده لطفاً قیمتش را بگید
        ممنون از راهنماییتون

        فوریه 9, 2024 در 4:37 ب.ظ
        • محمد جعفری پاسخ

          سلام
          موجود نداریم

          فوریه 14, 2024 در 11:54 ب.ظ
  • محمد رحیمی پاسخ

    سلام خسته نباشید وقت به خیر تلویزیون سامسونگ منحنی ۵۵ اینچ مدل
    7sEREIES 7350 دارم ضربه خورده یه خط عمودی مشکی ۶سانتی متری افاده روش پنلشو دارید با همین قابل تعمیر هست
    ممنون

    فوریه 9, 2024 در 1:29 ق.ظ
    • محمد جعفری پاسخ

      سلام
      عکس ایراد را با عکس لیبل پشت تلویزیون به ایتا نمایندگی ارسال کنید.

      فوریه 14, 2024 در 11:55 ب.ظ
  • ناشناس پاسخ

    سلام صفحه ت سامسونگ منحنی ۵۵ اینج براثر ضربه کمی ازآن سیاه شده آیا قابل تعمیر ه یا باید تعویض شه درصورت تعویض لطفا هزینه ش چنده با تشکر

    فوریه 13, 2024 در 1:01 ق.ظ
    • محمد جعفری پاسخ

      سلام
      عکس ایراد و عیب را به ایتا نمایندگی ارسال کنید. باید حتما عیب را ببینیم.

      فوریه 14, 2024 در 11:53 ب.ظ
  • حسین پاسخ

    سلام تلویزیون سامسونگ ۶۵اینچ هست

    فوریه 13, 2024 در 7:06 ب.ظ
    • محمد جعفری پاسخ

      سلام
      پنل 65 فعلا موجود نیست.

      فوریه 14, 2024 در 11:53 ب.ظ
  • برادران پاسخ

    سلام و عرض ادب و خسته نباشید پنل تلیزیون سامسونگ
    UA32M4850AWCHD موجود دارین

    فوریه 15, 2024 در 7:39 ب.ظ
    • محمد جعفری پاسخ

      سلام بله
      قیمت 4300000 تومان است.

      فوریه 21, 2024 در 6:49 ب.ظ
  • کریمیان پاسخ

    سلام
    آیا پنل تلویزیون سامسونگ 32 اینچ (LCD) سری 5 موجود هست؟ قیمت بفرمایید اگه موجود بود.
    سپاس

    فوریه 21, 2024 در 9:24 ب.ظ
    • محمد جعفری پاسخ

      سلام
      پنل lcd موجود نیست. فقط پنل LED موجود است.

      فوریه 21, 2024 در 11:20 ب.ظ
  • مهدی پاسخ

    با سلام
    پنل تلویزیون سامسونگ مدل
    UA48K6950AWCHD
    موجود هست پنل شکسته آیا تعمیر میشه الان تصویر کلا نداره فقط صدا پخش میشه ممنون

    مارس 1, 2024 در 2:41 ب.ظ
    • محمد جعفری پاسخ

      سلام
      پنل 48 اینچ یافت نمی شود.

      مارس 17, 2024 در 3:13 ب.ظ
  • ناشناس پاسخ

    سلام وقت بخیر
    پنل سامسونگ مدل uv55cu8000u موجود دارید

    مارس 7, 2024 در 2:05 ب.ظ
    • محمد جعفری پاسخ

      سلام
      ممنون.
      خیر

      مارس 17, 2024 در 3:12 ب.ظ
  • مهدی پاسخ

    سلام پنل سامسونگ ۴۹ اینچ ku7975 موجود هست ممنون

    مارس 8, 2024 در 5:57 ب.ظ
    • محمد جعفری پاسخ

      سلام
      موجود نداریم.

      مارس 17, 2024 در 3:11 ب.ظ
  • مهرداد ترابی پاسخ

    سلام ال سی دی سامسونگ۴۳ اینچ شکسته شده و روشن میکنم خط های سیاه سفید داره چقدر هزینه ال سی دی یا پولش هست بدون تعویض

    مارس 10, 2024 در 1:13 ب.ظ
    • محمد جعفری پاسخ

      سلام
      اگر ال سی دی است که قطعه یافت نمی شود. ولی LED نیاز به مدل دارد. به طور کلی حدود 8 تا 9 میلیون تومان هزینه پنل 43 است.

      مارس 17, 2024 در 3:11 ب.ظ
  • محسن پاسخ

    سلام وقت بخیر
    سامسونگ مدل LA40D585K7M روی صفحه ضربه خورده چندتا دایره سیاه دیده میشه ایا ارزش تعمیر داره

    مارس 10, 2024 در 9:54 ب.ظ
    • محمد جعفری پاسخ

      سلام
      ال سی دی است و با توجه به عدم موجودی پنل ال سی دی خیر.

      مارس 17, 2024 در 3:09 ب.ظ
  • یزدان پاسخ

    سلام
    وقت بخیر
    سطح روی صفحه تلویزیون توسط بچه خش عمیق افتاده
    تلویزیون سامسونگ 55MU7980
    آیا تعمیر یا تعویض صفحه تلویزیون امکان پذیره؟؟

    آوریل 8, 2024 در 12:06 ق.ظ
    • محمد جعفری پاسخ

      سلام
      امکان پذیر است اما بدلیل هزینه زیاد، لازمی در تعویض پنل نیست. به همین صورت استفاده کنید.

      آوریل 17, 2024 در 6:42 ب.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *