گارانتی تلویزیون سامسونگ: تعمیر رایگان تلویزیون سامسونگ
گارانتی تلویزیون سامسونگ در ایران به طور رسمی در اختیار شرکت سام سرویس است. این شرکت کلیه فعالیتهای برای برند سامسونگ تحت نظارت دقیق شرکت اصلی و طبق استانداردهای آن انجام میدهد. نمایندگیهای رسمی شرکت سام سرویس به عنوان نمایندگی سامسونگ شناخته میشوند و خدمات پس از فروش آن را انجام میدهند. در ادامه شرایط گارانتی تلویزیون سامسونگ را با هم مرور میکنیم.
خدمات گارانتی صوتی و تصویری سامسونگ
گارانتی دستگاههای صوتی و تصویری شامل تلویزیون، سینما خانگی، دستگاه دی وی دی و بلوری و … است. خدمات گارانتی برای این دستگاهها در دفاتر خدمات صوتی و تصویری سامسونگ به انجام میرسد. دفتر نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ اصفهان این وظیفه را از طرف شرکت برای کلیه دستگاههای صوتی و تصویری در شهر اصفهان و شهرهای اطراف از جمله خمینیشهر، رهنان، درچه، فلاورجان، کوشک، اصغرآباد و … انجام میدهد.
خدمات گارانتی تلویزیون سامسونگ
خدمات گارانتی تلویزیون سامسونگ یا خدمات پس از فروش شامل چند مرحله است. مرحله اصلی آن در مدت زمان گارانتی است و شامل برطرف کردن کلیه ایرادهای ذاتی و تولیدی احتمالی که با وجود استفاده مناسب از دستگاه بروز نمایید، است. همچنین خدمات نصب، خدمات گارانتی و خدمات پس از گارانتی را نیز شامل میشود.
شرایط خدمات گارانتی
تلویزیونهای شرکت سامسونگ بر اساس قوانین کارخانه سازنده، شامل ارائه خدمات بوده و تمامی دستگاههای صوتی تصويری شامل 18 ماه گارانتی شرکتی میباشند. همچنین در صورتی که دستگاه توسط مشتری نصب گردد مدت زمان گارانتی از تاریخ خرید با ارائه فاکتور خرید معتبر است. اگر مشتری خود دستگاه را نصب کند و فاکتور خرید نداشته باشد گارانتی 18ماه از تاریخ تولید محاسبه میشود.
قوانین و شرایط گارانتی تلویزیون سامسونگ:
ضمانتنامه های بدون برچسب هولوگرام فاقد اعتبارند .
خدمات ضمانت شامل تعمیر یا سرویس دستگاه و ارائه خدمات رایگان جهت تعویض قطعات و دستمزد تعمیر میباشد .
دستگاههایی مشمول ضمانت هستند که دارای برگ ضمانتنامه باشند . بدیهی است جهت استفاده از خدمات پس از فروش ارائه برگ ضمانتنامه ضروریست .
خدمات پس از فروش فقط در مراکز خدمات مجاز معرفی شده ارائه میگردد .
حداکثر مدت زمان پوشش خدمات پس از فروش صوتی تصويری ۱۸ ماه از تاریخ تولید میباشد. تاریخ تولید محصول بر روی کارت شناسایی دستگاه ذکر شده است .
اطلاعات بیشتر درباره مدل و تاریخ تولید تلویزیون:
شرایطی که شامل خدمات گارانتی تلویزیون سامسونگ نمیشود.
ضمانتنامه در شرایط ذیل قابل اجرا نیست :
- صدمات و ضایعات ناشی از ضربه، سقوط، حمل و نقل، تماس یا نفوذ آب و مواد شیمیایی، آتش و حرارت زیاد، گرد و غبار شدید، نوسانات برق، رعد و برق و حوادث طبیعی
- استهلاک تدریجی محصول از قبیل سایش و رنگ رفتگی
- استفاده غلط از دستگاه یا مواردی خارج از سازگاری و استانداردهای تعیین شده برای دستگاه یا عمل نکردن به نکات ذکر شده در دفترچه راهنمای دستگاه
- صدمات وارده به پنل و صفحه نمایش ناشی از پاک کردن غلط با هر وسیله یا ماده
- دستگاههایی که دستکاری شدهاند و یا توسط اشخاصی به جز نمایندگان مجاز خدمات تعمیر شده باشند
- هر نوع دستکاری و يا آسيب در برگه ضمانتنامه یا هولوگرام آن، برچسب سریال و يا شناسنامه و مشخصات دستگاه که منجر به خدشه در آن شده باشد.
- قطعات و قسمتهایی از محصولات که شامل ضمانت نمیباشند عبارتند از:
کلیه وسایل و تجهیزات جانبی (Accessory)
عینک سه بعدی
بدنه
لوازم تزیینی و داخلی و جانبی
باطریها
دستگاه کنترل از راه دور
بلندگوی دستگاههای صوتی
خدمات پس از مدت گارانتی
پس از مدت گارانتی تلویزیون سامسونگ در اصفهان
خدمات پس از مدت گارانتی شامل تامین قطعات اصلی و تلاش برای ارائه راه حلهای جدید و کم هزینه برای رفع ایراد دستگاه است. نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ در اصفهان و نمایندگی سامسونگ خمینی شهر همواره ضمن استفاده از امکانات و راه کارهای شرکت سامسونگ از جدیدترین وسایل و تجهیزات تعمیراتی استفاده کرده است تا با کمترین هزینه دستگاههای سامسونگ همشهریان عزیز را با بهترین کیفیت و ضمانت تعمیر نماید.
ویژگیهای تعمیرکار مجاز
استفاده از قطعات استاندارد
چون به انبارهای شرکت دسترسی دارد
امکان مراجعه مجدد
زیرا مکان مشخصی دارد و ارتباط برقرار کردن و پیگیری هرگونه سوال یا مشکلی ساده است.
اطلاع از جدیدترین روشهای تعمیر
زیرا توسط مهندسین شرکت آموزش دیده است.
هزینههای استاندارد
چون تعرفه خدمات دارد و عملکرد و هزینههای دریافتی آن کنترل و بررسی میشود.
دیدگاهتان را بنویسید