گارانتی تلویزیون ال جی LG

گارانتی تلویزیون ال جی:
تعمیر رایگان تلویزیون ال جی LG

گارانتی تلویزیون ال جی (LG) در ایران توسط شرکت گلدیران انجام می‌شود. این شرکت تمام دستگاه‌های تولیدی شرکت ال جی را طبق شرایط شرکت ال جی تحت ضمانت و خدمات پس از فروش قرار می‌دهد. نمایندگی‌های رسمی شرکت گلدیران به عنوان نمایندگی ال جی شناخته می‌شوند و خدمات پس از فروش آن را انجام می‌دهند. در ادامه شرایط گارانتی تلویزیون ال جی را با هم مرور می‌کنیم.

گارانتی تلویزیون ال جی اصفهان خمینی شهر

گارانتی تعمیر صوتی و تصویری ال جی

ضمانت وسایل صوتی و تصویری مثل تلویزیون، سینما خانگی، دستگاه دی وی دی و بلوری و … است. خدمات گارانتی برای این وسایل در مراکز خدمات صوتی و تصویری ال جی به انجام می‌رسد. دفتر نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی اصفهان این وظیفه را از طرف شرکت برای کلیه دستگاه‌های صوتی و تصویری در شهر اصفهان و شهرهای اطراف از جمله خمینی‌شهر، رهنان، درچه، فلاورجان، کوشک، اصغرآباد و … انجام می‌دهد.

گارانتی تعمیر تلویزیون ال جی

ضمانت تلویزیون ال جی (خدمات پس از فروش) شامل چند بخش است. بخش اولیه آن در مدت زمان ضمانت است و شامل رفع ایراد کلیه ایرادهای ذاتی و تولیدی احتمالی که با وجود استفاده مناسب از وسیله بروز نمایید، است. همچنین خدمات نصب، خدمات گارانتی و خدمات پس از گارانتی را نیز شامل می‌شود.

اطلاعات بیشتر درباره مدل و تاریخ تولید تلویزیون:

شرایط خدمات گارانتی ال جی LG

تلویزیون‌های شرکت ال جی بر اساس قوانین کارخانه سازنده، شامل ارائه خدمات بوده و تمامی دستگاه‌های صوتی تصويری شامل 18 ماه گارانتی شرکتی می‌باشند. همچنین در صورتی که دستگاه توسط مشتری نصب گردد مدت زمان گارانتی از تاریخ خرید با ارائه فاکتور خرید معتبر است. اگر مشتری خود دستگاه را نصب کند و فاکتور خرید نداشته باشد گارانتی 18ماه از تاریخ تولید محاسبه می‌شود.

قوانین ضمانت نامه گلدیران ال جی

1.مدت زمان گارانتی 18 ماه از تاریخ خرید/نصب همراه با فاکتور خرید معتبر است.2. ضمانت تنها شامل ارائه خدمات رایگان برای تعمیر یا تعویض قطعات و ایاب و ذهاب (محدوده شهری) تعمیرکاران مجاز گلدیران است و هزینه‌های مربوط به بدنه، لوازم جانبی و مصرفی را شامل نمی‌شود.3. هزینه‌ نصب، ایاب و ذهاب (محدوده شهری) فقط تلویزیون‌های 32 اینچ و بالاتر رایگان است.4. نصب دیواری و سقفی رایگان نیست.5. خدمات رایگان این ضمانت نامه فقط در نمایندگی‌های مجاز گلدیران در ایران ارائه می‌گردد.

تلویزیون ال جی در چه صورتی شامل گارانتی نمی شود؟

دستگاه توسط افراد غیر مجاز نصب، تعمیر یا دستکاری شود.صدماتی ناشی از ضربه و شکستگی، حمل و نقل، تماس یا نفوذ آب و رطوبت، مواد شیمیایی، نوسانات برق، صدمات ناشی از سایر دستگاه‌های جانبی متصل شده.شرایط محیطی نامناسب مانند دمای مناسب و گرد و غبار شدید، رعد و برق و حوادث طبیعی.بدنه، دستگاه کنترل از راه دور، باطری، عینک، کابلها، آداپتور برق و سایر وسایل تجهیزات جانبی.

خدمات پس از گارانتی

پس اتمام زمان گارانتی تلویزیون ال جی

خدمات پس از مدت گارانتی شامل تامین قطعات اصلی و تلاش برای ارائه راه حل‌های جدید و کم هزینه برای رفع ایراد دستگاه است. نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در اصفهان همواره ضمن استفاده از امکانات و راه کارهای شرکت ال جی از جدیدترین وسایل و تجهیزات تعمیراتی استفاده کرده است تا با کمترین هزینه دستگاه‌های ال جی همشهریان عزیز را با بهترین کیفیت و ضمانت تعمیر نماید.

خدمات ما

ما نمایندگی رسمی تعمیر تلویزیون ال جی هستیم و خدمات خود را در شهرهای اصفهان، خمینی شهر، و شهرهای اطراف آن از جمله درچه، کوشک، محمود آباد، اصغرآباد و … ارائه می‌کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *