دفتر مرکزی تعمیر تلویزیون ال‌جی اصفهان

مرکز تعمیرات تلویزیون ال‌جی اصفهان: ۷ ویژگی

فهرست +

تعمیر تلویزیون ال جی در اصفهان را چگونه انجام دهم؟ این سوالی در ذهن شما است. نیاز دارید رفع عیب LED ال‌جی‌تان سریع، تخصصی، با ضمانت و در منزل انجام شود. تعمیر تلویزیون ال جی شما با قطعات اصلی و با قیمت مناسب انجام شود. تعمیرکار تلویزیون LG شما فردی آموزش دیده، با تجربه و مطمئن باشد. یافتن چنین امکاناتی از همیشه ساده‌تر است. مرکز تعمیر تلویزیون ال جی اصفهان پاسخ سریع سوالات شماست. اما با هم شرایط و تفاوت نمایندگی‌ها را بررسی کنیم. ببینیم برای تعمیر تلویزیون الجی در اصفهان چه نکات و شرایطی وجود دارد و برای هر ایراد ال جی چه کاری باید انجام داد.

انتهای همین صفحه ایراد تلویزیون ال‌جی خود را برایمان بنویسید تا راهنمایتان کنیم. اگر نیاز هست تا با هم صحبت کنیم زنگ بزنید به نمایندگی، تا مشکل‌تان را سریع‌تر حل کنیم.

5,0
Rated 5,0 out of 5
5,0 از 5 ستاره (از 4 نظر)
نمایندگی تلویزیون ال جی اصفهان LG

فقط با یک تماس شما، تعمیرکار متخصص مرکز تلویزیون ال‌جی در اصفهان مشکل ال‌جی شما را  حل می‌کند.

مرکز ال‌جی اصفهان

مرکز تعمیر تلویزیون ال‌جی اصفهان کجاست؟

آدرس مرکز تعمیرات تلویزیون الجی اصفهان

دفتر اصفهان: خیابان بزرگمهر، چهارراه نورباران، نبش کوچه 20

شماره تلفن مرکز تعمیر تلویزیون ال جی اصفهان

خط یک: 03133678833

خط دو: 03133586844

موبایل: 09132110280

ثبت در خواست رایگان تعمیر تلویزیون ال‌جی در اصفهان

جهت تماس رایگان با شما فرم زیر را تمکیل کنید.

فقط استان اصفهان

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

ویژگی‌های تعمیرکار مجاز

استفاده از قطعات استاندارد

چون به انبارهای شرکت دسترسی دارد


امکان مراجعه مجدد

زیرا مکان مشخصی دارد و ارتباط برقرار کردن و پیگیری هرگونه سوال یا مشکلی ساده است.

اطلاع از جدیدترین روش‌های تعمیر

زیرا توسط مهندسین شرکت آموزش دیده است.


هزینه‌های استاندارد

چون تعرفه خدمات دارد و عملکرد و هزینه‌های دریافتی آن کنترل و بررسی می‌شود.

ویژگی‌های مرکز تعمیرات تلویزیون ال جی اصفهان

مرکز تعمیر تلویزیون الجی جهت کمک به همشهریان عزیز اصفهانی خدمات زیر را برای شما عزیزان با بالاترین کیفیت ارائه می‌کند. 7 ویژگی مرکز تعمیرات تلویزیون ال جی را با هم مرور می‌کنیم.

تعمیر تلویزیون الجی در منزل

یک راه سریع برای تعمیر تلویزیون الجی در اصفهان مراجعه تعمیرکار به محل است. تعمیر در محل یکی از امکاناتی است که مرکز تلویزیون ال جی جعفری برای مشتریان خود به رایگان ارایه می‌کند. تکنسین‌های این مرکز پس از تماس شما با هماهنگی قبلی به محل مراجعه کرده و LG شما را در محل تعمیر می‌نمایند.

سرویس تعمیر تلویزیون ال‌جی در اصفهان در منزل رایگان است.

مرکز ال‌جی اصفهان

استفاده از قطعات ال‌جی اصلی

مرکز تعمیرات تلویزیون الجی اصفهان جعفری با توجه به ارتباطات بین‌المللی خود و دسترسی به تولیدکنندگان اصلی قطعات کیفیت قطعات مصرفی برای تعمیر ال‌جی در اصفهان را برای شما تضمین می‌کند. این مرکز به انبارها و تامین کنندگان داخلی نیز دسترسی مستقیم و بدون واسطه دارد و با کمترین هزینه می‌تواند تمام قطعات مورد نیاز از جمله پنل تلویزیون‌های ال‌جی را با بهترین قیمت تامین نمایید.

قطعات نمایندگی تلویزیون ال جی اصفهان

مراحل تعمیر تلویزیون در مرکز ال‌جی اصفهان

مراحل تعمیر تلویزیون ال‌جی در مرکز تلویزیون ال‌جی اصفهان:

  • با کارشناسان ما تماس بگیرید:

نمایندگی اصفهان تلویزیون ایتا
ایتا
واتساپ نمایندگی تلویزیون اصفهان خمینی شهر
واتساپ
تماس با نمایندگی تلویزیون اصفهان خمینی شهر
تلفن
تعمیرات تلویزیون اصفهان خمینی شهر
موبایل
  • تماس ما با شما:

تکنسین‌های مرکز تعمیر جعفری به شماره شما زنگ می‌زنند. از این طریق مشکل الجی را می‌پرسند و جهت تعمیر در منزل با شما هماهنگ می‌کنند.

  • تعمیر در منزل اصفهان:

ابتدا عیب دستگاه بررسی شده و پس از تشخیص دقیق قطعه معیوب الجی LG، تعمیر دستگاه در منزل برای شما انجام می‌شود. در صورتی که به تشخیص تکنسین تعمیر در محل برای تلویزیون خطر داشته باشد، دستگاه رایگان به مرکز منتقل و پس از پایان تعمیر، دستگاه شما برگشت می‌شود.

  • تعمیر تلویزیون ال‌جی:

ال ای دی شما توسط تکنسین‌های متخصص و آموزش دیده (زیر نظر مهندسین شرکت الجی) به سرعت و دقت تعمیر می‌شود. و همچنین مدت زمانی هم برای تست دستگاه در نظر گرفته می‌شود

هزینه‌های تعمیر تلویزیون الجی LG در اصفهان

تعیین هزینه تعمیر تلویزیون الجی در اصفهان بدون دیدن ایراد دستگاه و عیب یابی ممکن است؟ تعمیر تلویزیون ال جی LG یک شغل تخصصی است. در این شغل تعمیرکار پس از مشاهده دستگاه می‌تواند عیب دستگاه و علت آن را تشخیص داده و راهکار تعمیراتی آن را پیشنهاد دهد. پس هرگونه اعلام هزینه قبل از مشاهده دستگاه جای سوال دارد.

در مرکز تعمیرات تلویزیون الجی جعفری تکنسین‌ها پس از مراجعه در محل و قبل از هرگونه تعمیر، هزینه‌های تعمیر دستگاه را به شما اعلام می‌نمایند و در صورت موافقت شما با هزینه‌ها، تعمیر انجام خواهد شد. در صورت عدم رضایت شما از مبلغ اعلامی هیچ هزینه‌ای بابت ایاب و ذهاب از شما دریافت نمی‌کند.

گارانتی تعمیر تلویزیون ال جی در اصفهان

تعمیر تلویزیون ال جی در مرکز تعمیرات جعفری دارای گارانتی پس از تعمیر است. اگر پس از تعمیر تلویزیون الجی، دستگاه مجدد ایراد پیدا کند، بدون دریافت هیچ هزینه‌ای، با استفاده از قطعه جدید، تلویزیون تعمیر می‌شود. گارانتی تعمیر برای شکستگی پنل تعویضی و آبخوردگی نیست. توصیه می‌شود به روش‌های گوناگون نسبت به نگهداری از ال جی خود توجه کنید.

خدمات اضافه پس از تعمیر تلویزیون LG

مرکز تعمیر تلویزیون ال جی در اصفهان، به شما خدمات اضافه پس از تعمیر زیر را ارائه می‌کند. این خدمات بنا به تقاضای شما جهت نگهداری بهتر ال جی و کاهش هزینه‌های احتمالی شما در آینده است.

  • نصب روی دیوار (براکت  دیواری)
  • محافظ صفحه
  • نصب شلف دیواری جهت قرار دادن وسایل جانبی
  • تمیزکننده ال ای دی (آموزش نحوه تمیز کردن صفحه تلویزیون)
نصب براکت دیواری نمایندگی ال جی

تلویزیون‌های ال جی بیشتر به چه دلیل خراب می‌شوند؟

طبق نظر کارشناسان تلویزیون الجی اصفهان در فرایند تعمیر وسایل الکتریکی پیچیده از جمله تلویزیون ال جی، مرحله اول و بسیار مهم مرحله عیب یابی است. اگر با این فرایند آشنایی ندارید ابتدا مطلب عیب یابی تلویزیون الجی LG را بخوانید.

تلویزیون ال جی روشن نمی‌شود.

یک ایراد شایع در ال ای دی‌ها “روشن نمی‌شود” است. روشن نشدن تلویزیون الجی LG در مدل‌های مختلف به شکل‌ها مختلفی دیده می‌شود. از جمله نکات مهم آن این است که:

  • چراغ تلویزیون ال جی روشن می‌شود؟
  • آیا چراغ تلویزیون چشمک می‌زند؟
  • آیا با زدن دکمه‌های کنترل چراغ جلو چشمک می‌زند؟

علت روشن نشدن تلویزیون الجی چیست؟
  • تلویزیون را مستقیم به برق شهر متصل کنید. اگر باز چراغ جو روشن نمی‌شود علت خرابی از سیم برق، آداپیتور برق یا برد تغذیه است. در بعضی مواقع ممکن است برد مین دستگاه خراب باشد.
  • وقتی چراغ جلو چشمک می‌زند و تلویزیون روشن نمی‌شود علت خرابی برد مین دستگاه است و باید برد مین تعمیر شود.
  • وقتی چراغ جلو روشن است و تلویزیون روشن نمی‌شود یا به اصطلاح در حالت استندبای است به معنای خرابی برد مین است.

راهنمایی بیشتر برای روشن نشدن تلویزیون ال جی و هزینه‌های آن

تلویزیون ال جی تصویر ندارد؟

تصویر تلویزیون ال جی سیاه می‌شود اما صدا دارد. با زدن دکمه‌های تلویزیون یا کنترل چیزی روی صفحه نمایش نمی‌دهد، یا تصویری بسیار کم نور و تاریک دیده می‌شود. این ایراد را با عبارت “تصویر ندارد اما صدا دارد” می‌شناسند. البته اگر در حین استفاده از تلویزیون ال جی به دستگاه‌های جانبی دیگری مثل گیرنده یا… متصل باشید ممکن است با زدن دکمه‌ها، صدای تلویزیون نیز قطع شود و باز نگردد.

علت نداشتن تصویر در تلویزیون‌های ال جی چیست؟

طبق تجربه ما در مرکز تعمیر تلویزیون الجی اصفهان نداشتن تصویر و داشتن صدا در تلویزیون‌های ال جی به سه دلیل عمده است. آبخوردگی، شکستگی، خرابی بک لایت. شایع‌ترین دلیل نداشتن تصویر خرابی بک لایت است. این دلائل فنی است و برای راهکارهای حل مشکلات احتمالی که خود را به صورت نداشتن تصویر نشان می‌دهد مقاله زیر را بخوانید:

بیشتر بدانید: علت نداشتن تصویر تلویزیون ال‌جی

چگونه بک لایت تلویزیون ال جی را تعمیر کنیم؟

تعمیر و تعویض بک لایت تلویزیون ال جی با باز کردن پنل امکان پذیر است. باز و بسته کردن پنل بسیار حساس و دقیق است. در صورت بروز خطای کوچک در حد چند میلی متر پنل دچار آسیب جدی (شکستگی) می‌شود. لطفا از تعمیرکار مجاز مرکز جهت این رفع عیب led ال جی خود استفاده کنید. جبران خسارت ناشی از اشتباه تعمیراتی برای تعمیرکاران معمولی غیر ممکن است.

تلویزیون ال جی خود به خود خاموش و روشن می‌شود؟

در این ایراد وجود صدا یا عدم وجود صدای تلویزیون بسیار مهم است. اگر با وجود قطع و وصل تصویر صدا وجود دارد پس ال جی خاموش و روشن نمی‌شود و شما باید قطع و وصل شدن تصویر را مطالعه کنید.

علت خاموش و روشن شدن ال ای دی ال جی چیست؟

علت اصلی خاموش و روشن شدن تلویزیون ال جی برد مین تلویزیون است. دقت کنید که لازم نیست تا همیشه برای رفع این ایراد برد مین را تعمیر کرد. برخی مواقع این ایراد به کمک به روزرسانی‌های خاص یا تعمیر اتصالات داخلی دستگاه قابل تعمیر است. تشخیص این ایراد بستگی به مدل دستگاه دارد و لازم است توسط افراد متخصص بررسی گردد.

علت خاموش و روشن شدن تلویزیون ال جی

ارزان‌ترین روش تعمیر خاموش و روشن شدن تلویزیون ال جی چقدر است؟

هزینه تعمیر این ایراد بستگی به مدل دستگاه دارد. می‌تواند تنها با یک هزینه جزیی و بسیار کم حل شود و یا نیاز به تعمیر یا تعویض برد مین داشته باشد. تعمیر این ایراد را به تعمیرکار مجاز نمایندگی بسپارید.

صفحه ال جی ضربه خورده است؟

روی صفحه تلویزیون خطوط مورب به شکل تار عنکبوت دیده می‌شود؟ لکه‌های سیاه دایره‌ای شکل گوشه‌های تصویر دیده می‌شود؟ روی تصویر خطوط عمودی و افقی به طور همزمان دیده می‌شود؟ این‌ها نشانه‌های شکستگی تلویزیون ال ای دی است.

قیمت پنل تلویزیون ال جی به اندازه صفحه، تکنولوژی بکار رفته در آن (3D، FHD، 4K و …) و مدل دستگاه بستگی دارد. شما با ارسال عکس لیبل پشت ال جی برای ما در مرکز تلویزیون ال جی اصفهان می‌توانید در سریعترین زمان قیمت پنل تلویزیون ال جی را دریافت کنید. ارسال به ایتا

ضربه خوردگی نمایندگی تلویزیون lg
هزینه تعویض پنل تلویزیون ال جی چقدر است؟

ما می‌توانیم اقدام به تعویض پنل تلویزیون ال جی شما کنیم.

خدمات ما

تصویر تلویزیون ال جی آبی شده است؟

ما هر روز در مرکز الجی اصفهان تلویزیون‌هایی که تصویر آنها آبی شده است و حتی قسمت‌هایی که باید سفید باشد هم در تصویر رنگ آبی دارد مواجه می‌شویم. این رنگ آبی چندان یک نواخت نیست و ممکن است همراه با کم و زیاد شدن نور صفحه باشد. با تغییر تنظیمات مشکل برطرف نمی‌شود.

دلیل آبی شدن تصویر تلویزیون ال جی بخاطر خرابی بک لایت‌ها است. در برخی مدل‌های ال جی از نوع خاصی از بک لایت استفاده می‌شود که این بک لایت‌ها در حین خرابی و قبل از قطعی و خاموشی کامل به رنگ آبی در می‌آیند. در واقع این رنگ آبی نشانه جدی خرابی بک لایت است و باید بک لایت‌های تلویزیون را تعویض کرد.

ایراد تصویر آبی تلویزیون ال جی نمایندگی
علت آبی بودن تصویر ال جی چیست؟

تصویر ال جی قطع و وصل می‌شود؟

تصویر تلویزیون به طور مداوم قطع و وصل می‌شود. تفاوت این ایراد با خاموش و روشن شدن در این است که با هر وصل شدن تصویر، آرم ال جی نمایش داده نمی‌شود و صدا هم قطع نمی‌شود.

علت قطع و وصل شدن تصویر تلویزیون ال جی چیست؟

بنابر تجربه ما در مرکز تلویزیون الجی اصفهان قطع و وصل شدن تصویر در تلویزیون ال جی به دلیل خرابی بک لایت‌ها است. در مواد بسیار کمی ممکن است این ایراد از قطعات دیگر مثل برد تغذیه یا برد مین نیز باشد. با تعویض بک لایت‌ها این ایراد برطرف می‌شود.

بیستر بدانید: راهنمای عیب‌یابی قطع و وصل شدن تصویر تلویزیون ال‌جی

تصویر تلویزیون ال‌جی سیاه شده است.

تصویر تلویزیون شما سیاه شده است و هیچ چیزی نمایش نمی‌دهد. تلویزیون خراب شده است؟ یا فقط تنظیمات آن ایراد دارد؟ نیاز به تعمیر دارد یا خودتان می‌توانید در منزل مشکل را حل کنید؟ در این مطلب به دقت موضوع را بررسی کرده‌ایم.

علت صفحه سیاه در تلویزیون ال‌جی: مشکلات متداول و راه‌حل‌های آنها

کنترل جادویی کار نمی‌کند؟

کنترل جادویی بر خلاف بقیه کنترل‌ها با اشعه مادون قرمز کار نمی‌کند و از طریق بلوتوث با تلویزیون ارتباط برقرار می‌کند. این موضوع باعث مصرف زیاد باطری در این کنترل‌ها می‌شود. در صورتی که کنترل جادویی از کار افتاد ابتدا باطری‌های آن را تعویض نموده و از باطری نو و قوی استفاده کنید. در صورتی که مشکل همچنان باقیست طبق دستورالعمل موجود در دفترچه راهنما نبست به جفت سازی کنترل با تلویزیون اقدام کنید. اگر عمل جفت سازی انجام نشد یا پس از جفت سازی همچنن مشکل دارید باید کنترل تعمیر گردد.

صدای تلویزیون ال جی کم است؟

صدای تلویزیون ال‌جی کم شده است یا کیفیت صدا بسیار پایین است. با افزایش صدا ایرادهای آن بیشتر شده و صدا گویا نیست. علت این مشکل خرابی بلندگوها است و با تعویض این بلندگوها مشکل برطرف می‌شود. البته LEDهای ال‌جی، بدلیل نازک بودن، بلندگوهای کشیده و باریکی دارند. صدای این دستگاه‌ها برای برخی افراد کافی نیست و صدای بیشتری نیاز دارند. این نیاز در تلویزیون‌های ال‌جی مشکل نیست و راهکار تعمیراتی ندارد.

علت کم شدن صدای تلویزیون ال‌جی

تصویر تلویزیون ال‌جی شطرنجی می‌شود

مشکلات رایجی که می‌تواند باعث بهم ریختگی تصویر در تلویزیون ال‌جی شود، شامل اتصال نامناسب کابل، مشکلات در سیگنال ورودی، تنظیمات نادرست تلویزیون و مشکلات فنی داخلی می‌شود. در صورت بروز این مشکل، بهتر است ابتدا اتصالات و تنظیمات را بررسی کنید و در صورت لزوم با مرکز ال‌جی تماس بگیرید.

مشکلات آنتن در تلویزیون ال‌جی

ویژگی‌های منحصر به فرد تلویزیون ال‌جی

تلویزیون ال جی سال‌هاست که برند شماره یک دنیاست. تلویزیونی شیک، جدید و مدرن. افرادی که در منزل تلویزیون ال جی دارند به آن احساس غرور دارند و همین امر باعث می‌شود که نسبت به تعمیر تلویزیون ال جی خود حساس باشند. در زیر چند ویژگی مهم ال جی که برای تعمیر آن مهم است را با هم مرور کنیم.

گارانتی گلدیران

تلوبزیون‌های ال جی با گارانتی رسمی گلدیران در ایران عرضه شده است. این شرکت تامین کننده اصلی قطعات و تجهیزات لازم جهت ارایه بهترین خدمات به مشتریان شرکت ال جی است. نمایندگان این شرکت بعنوان نمایندگی تعمیرات ال جی شناخته می‌شوند و در ایران مطمئن‌ترین خدمات را به مشتریان خود ارایه می‌دهند. در زیر برخی از مهم‌ترین نکات ضمانت نامه تلویزیون ال جی را با هم مرور می‌کنیم.

  • مدت زمان گارانتی دستگاه‌ها از زمان نصب یا خرید 18 ماه است.
  • گارانتی دستگاه شامل هزینه قطعات مصرفی و اجرت تعمیر است و رایگان است.​
  • شکستگی، آبخوردگی و ایرادات ناشی از نوسان برق شامل گارانتی نیست.​

گارانتی تلویزیون ال جی

انواع تلویزیون ال جی

  • ال سی دی LG
  • ال ای دی LG
  • OLED ال جی
  • NanoCell ال جی
  • FHD ال جی
  • UHD 4K ال جی

آشنایی با مدل تلویزیون ال جی:

مدل تلویزیون ال جی LG

شرایط نگهداری تلویزیون ال جی

مراقبت از ال جی و رعایت نکات زیر همیشه و بویژه پس از تعمیر تلویزیون ال جی بسیار مهم و ضروری است. لطفا به این توصیه‌ها درباره LED LG با دقت عمل کنید تا طول عمر دستگاه شما افزایش یابد. این راهنمایی‌ها به شکل کلی است و جهت پیش‌گیری از ایرادات معمول تلویزیون ال جی در اصفهان به شما توصیه شده است.

  • از محافظ برق استاندارد برای ال جی استفاده کنید.
  • ال جی را دور از رطوبت نگهداری کنید.
  • نصب تلویزیون ال جی به دیوار مطمئن‌تر است.
  • وقتی تلویزیون را تماشا نمی‌کنید، آن را خاموش کنید.
  • محافظ صفحه برای ال جی استفاده کنید.
  • تنظیمات تصویر و صدای تلویزیون را در حالت استاندارد قرار دهید.

تعمیر تلویزیون ال جی در خمینی شهر

نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در خمینی شهر بر عهده این دفتر است. نمایندگی جعفری افتخار دارد با کمک افراد متخصص، ماهر و باتجربه از سراسر استان اصفهان آماده خدمت رسانی به مردم شهرستان خمینی شهر است. این نمایندگی خدمات نصب و تعمیرات انواع تلویزیون‌های ال جی در خمینی شهر، درچه، اصغرآباد، کوشک، محمود آباد و …. را انجام می‌دهد.

سوالات متداول

چرا تصویر تلویزیون ال جی آبی است؟

دلیل آبی شدن تصویر تلویزیون ال جی بدلیل ضعیف شدن بک لایت ها تلویزیون است. در بعضی مدل‌های تلویزیون ال جی وقتی بک لایت ها به انتهای عمر خود می‌رسند نور آبی رنگ تولید می‌کنند. لازم است بک لایت ها بررسی و تعویض شود.

چرا تصویر تلویزیون ال جی قطع و وصل می‌شود؟

قطع و وصل شدن تصویر در تلویزیون ال جی به دلیل خرابی بک لایت ها است. در مواد بسیار کمی ممکن است این ایراد از قطعات دیگر مثل برد تغذیه یا برد مین نیز باشد. با تعویض بک لایت ها این ایراد برطرف می‌شود.

هزینه تعویض پنل تلویزیون ال جی چقدر است؟

قیمت پنل تلویزیون ال جی به اندازه صفحه، تکنولوژی بکار رفته در آن (3D، FHD، 4K و …) و مدل دستگاه بستگی دارد. شما با ارسال عکس لیبل پشت تلویزیون ال جی برای ما می‌توانید در سریعترین زمان قیمت پنل تلویزیون ال جی را دریافت کنید.

ارزان‌ترین روش تعمیر ایراد خاموش و روشن شدن تلویزیون ال جی چقدر است؟

هزینه تعمیر این ایراد بستگی به مدل دستگاه دارد. می تواند تنها با یک هزینه جزیی و بسیار کم حل شود و یا نیاز به تعمیر یا تعویض برد مین داشته باشد. تعمیر این ایراد را به تعمیرکار مجاز نمایندگی بسپارید.

چگونه بک لایت تلویزیون ال جی را تعمیر کنیم؟

تعمیر و تعویض بک لایت تلویزیون ال جی با باز کردن پنل امکان پذیر است. باز و بسته کردن پنل بسیار حساس و دقیق است. در صورت بروز خطای کوچک در حد چند میلی متر پنل دچار آسیب جدی (شکستگی) می‌شود. لطفا از تعمیرکار مجاز نمایندگی جهت این رفع عیب led ال جی خود استفاده کنید. جبران خسارت ناشی از اشتباه تعمیراتی برای تعمیرکاران معمولی غیر ممکن است.

هزینه تعمیر تلویزیون ال‌جی در اصفهان

هزینه تعمیر تلویزیون ال‌جی به نوع ایراد، روش تعمیر و کیفیت قطعه استفاده شده بستگی دارد. ممکن است تلویزیون تصویر نداشته باشد و قیمت تعمیر آن متفاوت باشد! دلیل آن علت ایراد است خرابی بک لایت یا ایراد نرم افزاری قیمت بسیار متفاوتی دارد.

خرابی بردها ممکن است با تعمیر برد قبلی اصلاح شود یا با تعویض برد انجام شود. این دو نیز تفاوت بسیاری دارد. همچنین مشخص است که معمولا قطعه با کیفیت قیمت بیشتری دارد. شما در مطالب بالا و زیر هر ایراد می ‌توانید هزینه تعمیر هر ایراد را پیدا کنید.

خلاصه کلام

ویژگی‌های مرکز تعمیرات تلویزیون ال‌جی اصفهان، سرعت در تعمیرات، تعمیر در محل، تکنسنی‌های تخصصی و تعمیر با قطعات اصلی است. تجربه تعمیر انواع ایرادات تلویزیون ال‌جی را داشته و همه قطعات اصلی از جمله پنل تلویزیون دسترسی دارد. تعمیر تلویزیون خود را با ضمانت تعمیر و خدمات عالی انجام دهید.

کد کوتاه: https://led-samsung.ir/?p=5574

دیدگاه (2)

  • محمد حسین پاسخ

    سلام
    من یک تلویزیون 47lw57000 دارم که روشن نمی شود. چراغ جلویش روشن است اما هر چقدر دکمه کنترل را می زنیم روشن نمی شود. لطفا سریع تر راهنمایی کنید. ممنون

    سپتامبر 13, 2022 در 6:58 ب.ظ
    • محمد جعفری پاسخ

      سلام
      تلویزیونهای سری lw ال جی به دلیل خرابی برد مین روشن نمیشوند. با تعمیر برد مین مشکل برطرف میشود و هزینه زیادی ندارد.

      سپتامبر 13, 2022 در 8:12 ب.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *