نمایندگی سامسونگ خمینی‌شهر (تلویزیون)

نمایندگی تلویزیون سامسونگ خمینی‌شهر

فهرست +

نمایندگی سامسونگ خمینی شهر

همان طور که می دانید، نمایندگی تلویزیون سامسونگ خمینی‌شهر از طرف شرکت سام سرویس، بعنوان نمایندگی انحصاری سامسونگ در ایران، به دفتر خدمات جعفری اعطا شده است. این نمایندگی با بیش از 20 سال سابقه و بیش از 10 تکنیسن و تعمیرکار خبره و آموزش دیده در خیابان شریعتی جنوبی خمینی‌شهر قرار دارد. جایی که بهترین خدمات تعمیر تلویزیون سامسونگ را برای شما فراهم نموده‌ است.

4,8
Rated 4,8 out of 5
4,8 از 5 ستاره (از 5 نظر)
نمایندگی سامسونگ خمینی شهر

آنچه می‌خوانید:

آدرس نمایندگی سامسونگ خمینی‌شهر چیست؟

شماره تلفن و ساعات کار نمایندگی تلویزیون سامسونگ چند است؟

ویژگی‌های نمایندگی Samsung خمینی شهر چیست؟

ایرادهای رایج تلویزیون سامسونگ در خمینی شهر چیست؟

این نمایندگی همچنین دفتر نمایندگی تلویزیون سامسونگ اصفهان نیز دارد و آماده خدمت‌رسانی به مردم شهر اصفهان و مناطق اطراف است.

0
تکنسین
0
سابقه

آدرس و تلفن دفتر نمایندگی سامسونگ در خمینی شهر

آدرس نمایندگی

دفتر نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در خمینی شهر:

خمینی شهر – خیابان شریعتی جنوبی – نبش کوچه 36 – جنب بانک ایران زمین

تلفن نمایندگی سامسونگ خمینی شهر

شماره تماس نمایندگی سامسونگ در خمینی شهر: 031-33678833 و 33516844-031

همراه: ۰۹۱۳۲۱۱۰۲۸۰

دریافت آدرس و لوکیشن نمایندگی

برای دریافت آدرس نمایندگی سامسونگ خمینی شهر از طریق پیامک در گوشی خودتان فرم زیر را تکمیل کنید.

آدرس نمایندگی خمینی شهر

نام(ضروری)

آدرس نمایندگی سامسونگ خمینی شهر

ساعت کاری نمایندگی سامسونگ خمینی‌شهر

شما جهت ارتباط با نمایندگی و ثبت درخواست تعمیر تلویزیون سامسونگ در خمینی شهر می‌توانید به صورت 24 ساعته از طریق واتساپ با نمایندگی در ارتباط باشید.

همچنین دفتر خمینی شهر روزهای کاری هفته از ساعت ۸.۳۰ تا ۱۳ و از ۱۶.۳۰ تا ۲۱ در خدمت شما عزیزان است.

نمایندگی اصفهان تلویزیون ایتا
ایتا
واتساپ نمایندگی تلویزیون اصفهان خمینی شهر
واتساپ
تماس با نمایندگی تلویزیون اصفهان خمینی شهر
تلفن
تعمیرات تلویزیون اصفهان خمینی شهر
موبایل

خدمات نمایندگی سامسونگ خمینی‌شهر

فعالیت نمایندگی خدمات سامسونگ جعفری تعمیر دستگاه‌های صوتی و تصویری، مانیتور و ماکروویو است. خدمات این نمایندگی Samsung در خمینی‌شهر شامل تعمیر دستگاه‌های تلویزیون LED، LCD، پلاسما، سینما خانگی، بلوری، مانیتور و ماکروویو است.

نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در خمینی‌شهر خدمات خود را در شهرهای خمینی شهر، درچه، رهنان، کوشک، محمودآباد، اصغرآباد و کلیه شهرهای اطراف عرضه می‌کند. این خدمات شامل نصب، تعمیر و خدمات گارانتی دستگاه‌های صوتی و تصویری است.

امکانات نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در خمینی‌شهر

نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ با کمک تکنسین‌های آموزش دیده در شرکت Samsung در سه ساختمان مجزا فعالیت ‌می‌کند. جهت ارائه با کیفیت‌ترین و سریع‌ترین خدمات خدمت مردم شریف خمینی شهر از جدیدترین تجهیزات و امکانات تعمیر از جمله: دستگاه باندینگ، دستگاه BGA، اسیلوسکوپ، لوپ، انواع پروگرمر و … استفاده می‌نماید. امیدواریم تا مردم شریف خمینی شهر بدون نگرانی بتوانند بهترین خدمات را تجربه نمایند.

دستگاه تعمیر تلویزیون نمایندگی سامسونگ
نمایندگی سامسونگ در خمینی شهر

نصب تلویزیون سامسونگ در خمینی شهر

خدمات نصب تلویزیون Samsung و سام در خمینی شهر و شهرهای اطراف بر عهده نمایندگی سامسونگ خمینی شهر است. خدمات نصب شامل نصب و آموزش کار با تلویزیون‌های نو است و طبق ضوابط شرکت سام سرویس ارایه می‌شود. همراه با نصب خدماتی همچون نصب براکت دیواری، نصب محافظ صفحه و همچنین آموزش نحوه تمیزکردن صحیح تلویزیون نیر قابل ارائه است.

ویژگی‌های نمایندگی تعمیر سامسونگ خمینی‌شهر

تصور کنیم تلویزیون سامسونگ شما خراب شده است. به دنبال یافتن یک تعمیرات تلویزیون سامسونگ در خمینی شهر می‌گردید. به دنبال نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ هستید. نمایندگی که قابل اطمینان باشد، دفتر مشخص داشته باشد، نیروهای مجرب و متخصص داشته باشد، در سریع‌ترین زمان و قطعات اصلی تلویزیون شما را در خمینی شهر تعمیر کند. قیمت منصفانه داشته باشد، به تجهیزات و روش‌های تعمیرات جدید دسترسی داشته باشد.

نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ خمینی شهر انجام سریع، دقیق، تخصصی و با بهترین قیمت را رسالت خود می‌داند. این دفتر با دارا بودن بهترین تکنسین‌ها و کارشناسان مجرب و حرفه‌ای تلاش کرده است تا رضایت مشتریان و همشریان گرامی را فراهم آورد.

در مورد خدمات گارانتی بیشتر بدانید:

تعمیر تلویزیون سامسونگ خمینی شهر
تعمیر تلویزیون سامسونگ خمینی شهر
نمایندگی تعمیر تلویزیون اصفهان
نمایندگی تعمیر تلویزیون خمینی شهر

برخی از مهم‌ترین دلائل اطمینان به این مرکز را با هم مرور کنیم:

۱. تعمیرات تلویزیون Samsung در منزل

تعمیر تلویزیون سامسونگ در منزل یکی از ویژگی‌های خدمات نمایندگی سامسونگ جعفری است. این دفتر با هدف ارائه سریع خدمات و جهت رفاه حال شما مشتریان گرامی با درخواست شما به منزل یا محل نصب تلویزیون Samsung در خمینی شهر و شهرهای اطراف مراجعه کرده و تعمیر دستگاه را انجام می‌دهد.

ما پس از تماس شما به سرعت تکنسینی را برای تعمیر دستگاه شما تعیین می‌کنیم. تکنیسن در تماس با شما ساعت مراجعه را هماهنگ نموده و به منزل شما مراجعه می‌کند. در محل تلویزیون شما را بررسی کرده و نتیجه بررسی خود را شامل دلیل خرابی، نحوه تعمیر و هزینه‌های احتمالی آن با شما مطرح می‌کند. پس از تایید شما نسبت به تعمیر آن اقدام می‌نماید.

یک توصیه دوستانه: قبل از حضور هر تعمیرکاری در منزل آدرس محل کسب‌شان را بدانید و تنها به دادن شماره موبایل اطمینان نکنید.

۲. حمل رایگان تلویزیون

تعمیر تلویزیون سامسونگ در مواردی نیاز به تجهیزات خاص و بزرگی مثل باندینگ دارد. اگر که تکنسین با توجه به عیب تلویزیون شما به این نتیجه برسد که نیاز به انتقال تلویزیون شما به هر یک از دفاتر ما است، تلویزیون سامسونگ شما به صورت رایگان جهت تعمیر به دفتر ما منتقل خواهد شد. این حمل در هزینه نهایی تعمیر شما هیچ تاثیری نداشته و یک حمل رایگان واقعی است.

تعمیر برد مین تلویزیون نمایندگی سامسونگ خمینی شهر

۳. تامین قطعات تلویزیون سامسونگ

نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ خمینی شهر بنابر ارتباطات گسترده خود به تولیدکنندگان و انبارهای گوناگونی در داخل و خارج از کشور دسترسی دارد. بنابراین قادر است قطعات مورد نیاز تعمیر تلویزیون سامسونگ را از هر جای کشور یا بیرون از ایران تامین نماید. این نمایندگی برای تامین قطعه کیفیت و داشتن گارانتی قطعه را در نظر می‌گیرد و بنابراین ارائه کیفیت تعمیر اولویت ماست. تکنسین‌های ما به طور پیوسته با مهندسین شرکت و مهندسین سامسونگ در کشورهای دیگر در ارتبای هستند و در جریان جدیدترین روش‌های تعمیر قرار دارند.

۴. مراحل تعمیر تلویزیون سامسونگ در خمینی‌شهر:

مراحل تعمیر تلویزیون سامسونگ در نمایندگی تعمیرات تلویزیون جعفری:

با ما تماس بگیرید:

نمایندگی اصفهان تلویزیون ایتا
ایتا
واتساپ نمایندگی تلویزیون اصفهان خمینی شهر
واتساپ
تماس با نمایندگی تلویزیون اصفهان خمینی شهر
تلفن
تعمیرات تلویزیون اصفهان خمینی شهر
موبایل
  • تماس ما با شما:

تکنسین تعمیرات نمایندگی تلویزیون سامسونگ خمینی‌شهر در کوتاه‌ترین زمان با شما تماس می‌گیرد و ضمن شنیدن توضیحات شما درباره ایراد تلویزیون، جهت مراجعه به منزل با شما هماهنگ می‌کند.

  • تعمیر در منزل خمینی شهر:

تکنسین پس از حضور در منزل تلویزیون سامسونگ شما را عیب‌یابی کرده و پس از تشخیص مشکل دستگاه، تعمیر تلویزیون سامسونگ در منزل را برای شما انجام می‌دهد.  اگر بنابر ایراد دستگاه شما به تشخیص تکنسین لازم باشد دستگاه رایگان به محل نمایندگی حمل و پس از تعمیر، دستگاه به منزل شما برگشت داده می‌شود.

  • هماهنگی هزینه‌های تعمیر تلویزیون:

ابتدا کارشناسان بخش فنی دستگاه شما را بررسی دقیق و فنی می‌کنند. سپس قبل از تعمیر دستگاه همراه با تشریح ایراد و شرایط آن برای شما، هزینه‌های دقیق تعمیر تلویزیون را به شما اعلام می‌نمایند.

  • تعمیر تلویزیون سامسونگ در خمینی‌شهر:

تلویزیون samsung شما توسط تکنسین‌های متخصص و آموزش‌دیده (زیر نظر مهندسین شرکت) به سرعت و دقت تعمیر می‌شود.  پس از تعمیر تلویزیون مدت زمانی هم جهت تایید نهایی تعمیر دستگاه تست می‌شود.

کمترین هزینه تعمیر نمایندگی سامسونگ خمینی شهر

۵- کمترین هزینه تعمیر تلویزیون سامسونگ در خمینی‌شهر

هزینه تعمیر تلویزیون سامسونگ در خمینی‌شهر به  چند عامل وابسته است. البته یادآوری می کنیم که نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در خمینی‌شهر تعمیر تلویزیون با بهترین کیفیت و پایین‌ترین هزینه ممکن را وظیفه خود می‌داند.

با این توضیحات اولین عامل تعیین کننده هزینه تعمیر نوع ایراد تلویزیون است. مثلا تعویض پنل شکسته یک تعمیر با هزینه بالا نسبت بقیه تعمیرها است و در حال حاضر راهکاری جهت کاهش هزینه آن وجود ندارد.

دومین عامل موثر بر قیمت، شیوه تعمیر است.  مثلا تعویض قطعه یا تعمیر قطعه. این موضوع درباره هزینه تعمیر بک لایت، بردهای مین و تغذیه بسیار موثر است.

عامل سوم موثر بر قیمت تعمیر تلویزیون مدل و اندازه تلویزیون است. واضح است که تعمیر تلویزیون 32 اینچ سامسونگ هزینه کمتری نسبت به تعمیر همان ایراد در تلویزیون 65 اینچ سامسونگ دارد.

هچنین هزینه تعمیر بستگی به کیفیت خدمات و انصاف تعمیرکار در هزینه تعمیر تلویزیون دارد. این نمایندگی دارای سیستم ارزیابی و نظارت داخلی است و هچنین از طرف شرکت سامسونگ نظارت می‌شود. بنابراین همه هزینه‌ها را طبق تعرفه‌های مصوب شرکت محاسبه می‌کند (تعرفه شرکت پایین‌تر از نرخ‌نامه اتحادیه است.) نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ خمینی‌شهر تلاش می‌کند ضمن تعمیر تلویزیون با بالاترین کیفیت،  کمترین هزینه را از مشتریان خود دریافت کند.

۶. ضمانت تعمیر تلویزیون سامسونگ در خمینی‌شهر

همان طور که می دانید نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ خمینی شهر همیشه بهترین قطعات و بهترین خدمات را به مردم خمینی شهر و شهرهای اطراف ارائه می‌کند. بنابراین جهت اطمینان خاطر شما تعمیر تلویزیون سامسونگ در این نمایندگی دارای ضمانت تعمیر است. اگر تلویزیون پس از تعمیر توسط نمایندگی در مدت زمان ضمانت تعمیر، دوباره دچار همان عیب قبلی شود، بدون هیچ هزینه‌ای و با قطعه جدید، تعمیر خواهد شد. این گارانتی برای شکستگی پنل تعویضی و آبخوردگی پنل تلویزیون نمی‌باشد و لازم است به شیوه‌های مختلف نسبت به نگهداری از تلویزیون خود دقت نمایید.

ضمانت تعمیر نمایندگی سامسونگ خمینی شهر
تمیزکردن تلویزیون تعمیر تلویزیون خمینیشهر

۷. خدمات اضافه بر تعمیر

خدمات اضافه بر تعمیر نمایندگی تلویزیون سامسونگ خمینی شهر شامل سرویس‌هایی است که طبق درخواست شما برای کمک به حفاظت بهتر تلویزیون در منزل برای شما انجام می‌شود. بنابراین جهت آسودگی خاطر شما از مناسب بودن شرایط نگهداری از تلویزیون، خوشحال می‌شویم تا پس از تعمیر تلویزیون سامسونگ تان، بتوانیم خدمات اضافه زیر را به شما ارائه نماییم:

  • نصب روی دیوار (براکت  دیواری)
  • محافظ صفحه
  • نصب شلف دیواری جهت قرار دادن وسایل جانبی
  • تمیزکننده ال ای دی (آموزش نحوه تمیز کردن صفحه تلویزیون)


تعمیر تلویزیون سامسونگ خمینی‌شهر در محل

تعمیر تلویزیون سامسونگ در خمینی شهر در محل یکی از خدمات این نمایندگی جهت رفاه حال مردم خمینی شهر است. باعث خوشحال است که در دفترمان در یکی از خیابان‌های اصلی شهر پذیرای شما عزیزان باشیم، اما در صورت نیاز یا ضرورت شما تکنسین‌های ما قادراند تا خدمات خود شامل نصب و تعمیر تلویویزیون و همچنین ارائه خدمات پس از تعمیر تلویزیون سامسونگ را در محل و در هز نقطه از شهر به شما ارائه نمایند.

هزینه تعمیر تلویزیون سامسونگ در خمینی‌شهر

هزینه تعمیر تلویزیون سامسونگ در خمینی شهر بنابر تجربه بیش از 20 سال ما با کیفیتی بسیار بالا، دقیق و تخصصی بسیار کمتر از تعمیرکاران شهرهای دیگر است. متاسفانه تشخیص کیفیت تعمیر در مواردی به چند ماه زمان نیاز دارد اما افرادی با تبلیغات اینترنتی و دادن تنها یک موبایل تلویزیون سامسونگ شما را با کیفیتی پایین تعمیر کرده و دیگر پاسخگوی تلفن نیستند.
این نمایندگی ضمن دریافت کمترین هزینه ممکن و بالاترین کیفیت تعمیر، دستگاه شما را با ضمانت تعمیر می‌کند و در هر زمان و حتی پس از طی شدن زمان گارانتی تعمیر پاسخگوی مشکلات تلویزیون شما خواهد بود.

سوالات متداول (نصب تلویزیون سامسونگ)

آیا نصب تلویزیون سامسونگ روی دیوار لازم است؟

به دلایل زیر نصب روی دیوار برای شما مفید است:

  1. کوچک بودن محیط منزل
  2. داشتن مبلمان در منزل
  3. داشتن فرزند خودسال یا داشتن میهمان با فرزندان خردسال
  4. چرخان شده تلویزیون‌های با پایه ثابت (استفاده از پایه دیواری متحرک)

آیا نصب محافظ برق برای تلویزیون سامسونگ لازم است؟

به دلیل نوسان برق به ویژه در زمان قطع و وصل شدن برق استفاده از محافظ برق استاندارد توصیه می‌شود. یکی از دلایل اصلی خرابی برد تغذیه و نیاز به تعمیر تلویزیون سامسونگ در خمینی شهر نوسان برق است.

آیا نصب محافظ صفحه برای تلویزیون سامسونگ ضروری است؟

محافظ صفحه تلویزیون به دلائل زیر استفاده می‌شود:

  1. محافظت در برابر خط و خش
  2. محافظت در برایر آبخوردگی (به ویژه توسط کودکان)
  3. محافظ در برابر ضربات جزیی

توجه به این نکته که در بازار محافظ صفحه‌های تلویزیون بسیار متفاوتی وجود دارد و همگی استاندارد مناسب نیستند بسیار مهم است.

ایرادهای متداول تعمیر تلویزیون سامسونگ در خمینی‌شهر

ما با وجود 20 سال سابقه تعمیر تلویزیون سامسونگ در خمینی شهر تجربیات خود را با شما به اشتراک می‌گذاریم. شما می‌دانید که اولین مرحله تعمیر تلویزیون عیب‌یابی است. عیب‌یابی شامل شناخت عیب، تفکیک عیب و علت عیب است. جهت آشنایی با شناخت عیب و تفکیک عیب مطلب عیب‌یابی را مطالعه کنید.

خاموش‌شدن تلویزیون سامسونگ

تلویزیون سامسونگ شما روشن است ولی خود به خود خاموش می‌شود. شما تلاش می‌کنید آن را روشن کنید. ممکن است با کنترل روشن شود یا پس از جدا کردن و اتصال مجدد به برق روشن شود. دلیل اولیه اشکال از محافظ برق یا برق شهر است. از سالم بودن محافظ برق و عدم نوسان برق شهر مطمئن شوید. می‌دانید که خاموش شدن تلویزیون سامسونگ علت‌های متفاوتی دارد. جهت تعمیر سریع‌تر به اتفاقات پس از خاموش شدن تلویزیون دقت کنید.

علت خاموش‌شدن تلویزیون سامسونگ

تلویزیون پس از خاموش شدن با کنترل روشن می‌شود: ممکن است زمان خاموشی را فعال کرده‌اید. بدون زمان خاموشی تلویزیون را امتحان کنید.

تلویزیون پس از خاموش شدن به سختی و پس از جدایی از برق روشن می‌شود: خرابی برد مین علت اصلی این ایراد است.

اگر پس از خاموش شدن تلویزیون دوباره روشن نشد یا به سختی روشن شد، علت آن خرابی برد تغذیه یا مین یا هر دو این بردها است.

شکستگی پنل تلویزیون

صفحه تلویزیون سامسونگ شکسته است.

شکستگی صفحه تلویزیون سامسونگ بر اثر برخورد اشیا سخت یا نوک تیز پیش می‌آید. بی دقتی، کم بودن فضا در محیط اطراف تلویزیون یا بازی کردن کودکان اطراف تلویزیون مهم‌ترین دلائل شکستن تلویزیون است. همان طور که گفتیم وجود خطوط مورب و تار عنکبوتی، وجود همزمان خطوط عمودی و افقی، در مواردی سیاه شدن کامل صفحه از علائم شکستگی صفحه تلویزیون است. پس از شکستن صفحه تلویزیون باید پنل تلویزیون تعویض شود.

تعویض پنل شکسته تلویزیون سامسونگ

تعویض پنل شکسته تلویزیون سامسونگ در این نمایندگی با کمترین قیمت و قطعات اصلی در کمترین زمان قابل انجام است. این نمایندگی قادر به تامین پنل‌ تلویزیون در انواع مختلف و اندازه‌ اینچ‌های متفاوت است. شما در صورت نیز به تعویض پنل با شماره‌های نمایندگی تماس بگیرید.

قیمت تعویض پنل تلویزیون سامسونگ در خمینی‌شهر:

قیمت تعویض پنل تلویزیون سامسونگ به چند عامل بستگی دارد: اول اندازه صفحه چند اینچ باشد. دوم تکنولوژی صفحه چیست؟ HD، FHD، 3D یا 4K و در آخر مدل تلویزیون شما. می‌توانید با ارسال عکس لیبل دستگاه به شماره واتساپ ما از قیمت تعویض پنل مطلع شوید.

سامسونگ روشن نمی‌شود

تلویزیون سامسونگ شما روشن نمی‌شود. از وجود برق و سالم بودن محافظ برق مطمئن هستید اما باز تلویزیون روشن نمی‌شود!

  • تلویزیون سامسونگ روشن نمی‌شود اما چراغ آن روشن می‌شود یا دائم چشمک می‌زند: خرابی برد مین دلیل شایع این مشکل است. لازم است تا بخش‌های مختلف برد مین عیب‌یابی شود. باید به دلیل پیچیده بودن برد مین، تعمیر تخصصی برای برد مین انجام شود.
  • دستگاه روشن نمی‌شود و چراغ آن نیز خاموش است: خرابی برد تغذیه علت شایع این ایراد در خمینی شهر است. البته ممکن است خرابی برد تغذیه باعث خرابی برد مین نیز شده باشد و لازم است عیب‌یابی تخصصی و دقیقی روی تلویزیون انجام شود و سپس اقدام به تعمیر بردهای خراب شود. تکنسین‌های مجرب ما می‌توانند به سرعت این ایراد را تفکیک عیب نمایند.

علت روشن نشدن تلویزیون سامسونگ:

برای یافتن دلیل روشن نشدن تلویزیون سامسونگ باید این نکات را بررسی کنیم. اول بررسی محافظ برق و سیم برق، سپس بررسی چراغ جلوی تلویزیون. در صورتی که چراغ جلو روشن می‌شود یا چشمک می‌زند علت خرابی تلویزیون برد مین دستگاه است ولی اگر چراغ جلو روشن نمی‌شود علت روشن نشدن خرابی برد تغذیه یا خرابی برد مین است.

علت روشن نشدن تلویزیون سامسونگ

تلویزیون تصویر ندارد، صدا دارد

صفحه تلویزیون سامسونگ شما سیاه شده است اما صدا دارد. صفحه تلویزیون خیلی کم نور شده است و بسختی قابل دیدن است. نور قسمتی از صفحه بسیار کم شده است یا دایره های روشنایی یا تاریکی روی صفحه دیده می‌شود. تلویزیون را به سمت نور بچرخانید. آیا تصویر کم رنگی را می‌توانید ببینید؟ جواب این سوال‌ها به تشخیص عیب و عیب یابی دستگاه شما کمک می‌کند.

دلیل نداشتن تصویر در تلویزیون ال ای دی سامسونگ:

تلویزیون سامسونگ به دلایلی از جمله خرابی بک لایت، آبخوردگی و قطع شدن فلت‌ها بدون تصویر می‌شود.

  • خرابی بک لایت: بک لایت صفحه تلویزیون LED و LCD را روشن می‌کند. نوع بک لایت در تلویزیون‌های مختلف با هم متفاوت است و بخش مهمی از تکنولژی تلویزیون‌های مختلف در تفاوت بک لایت‌ها است. بک لایت‌ها پس از مدت زمان معینی از کار می‌افتند و باید تعویض شوند. بک لایت‌ها با توجه به مارک، مدل و تنکولوژی ساخت و اینچ تلویزیون متفاوت هستند و بهتر است بگوییم که برای اکثر تلویزیون‌ها بک لایت‌های مخصوص به خود وجود دارد.
  • آبخوردگی: تلویزیون ال ای دی سامسونگ اگر با آب یا وسایل تمیزکننده خیس تماس پیدا کند یا رطوبت زیادی به آن برسد آسیب جدی می‌بیند. آبخوردگی باعث خرابی لیکویئد تلویزیون می‌شود و تصویر آن خراب می‌شود. پس از آبخوردگی لازم است تا سریع‌تر تعمیر شود تا لیکوئید به طور کامل خراب نشود. در این نمایندگی امکان تعمیر لیکوئید با کمک دستگاه‌های جدید باندینگ وجود دارد. البته دقت کنید که هر چه قدر تلویزیون بیشتر دچار آبخوردگی شده باشد هزینه تعمیر زیاد خواهد شد. بنابراین در صورت داشتن این مشکل لطفا سریع با ما تماس بگیرید.
  • جدا شدن یا پاره فلت: فلت در واقع کابل‌های ارتباطی لیکویئد و بخش‌های دیگر پنل تلویزیون است. ورود اشیا نوک تیز، حرارت زیاد، فرسودگی و …. می‌تواند باعث قطعی فلت تلویزیون ساسمونگ شود. رفع این ایراد به تکنسین‌های مجرب و بسیار تخصصی نیازمند است.

آیا آبخوردگی قابل تعمیر است؟

هزینه تعمیرتلویزیون آبخورده به میزان و شدت خرابی بر اثر مجاورت با رطوبت بستگی زیادی دارد. همچنین مدت زمانی که از آبخوردگی می‌گذرد باعث افزایش هزینه آن می‌شود. لذا توصیه می‌شود تلویزیون هر چه سریع‌تر باز شده و آماده تعمیر شود. تعداد قطعاتی که با آب تماس داشته است در میزان هزینه دستگاه بسیار موثر است و مشخص کردن هزینه قبل از باز کردن پنل خطای بسیار زیادی خواهد داشت.

هزینه تعمیر آبخوردگی تلویزیون چقدر است؟

تعمیر آبخوردگی تلویزیون ال ای دی با کمک دستگاه‌های مدرن و جدید باندینگ به سرعت قابل انجام است. در سال‌های گذشته دانش تعمیرات در کشور ما رشد خوبی داشته است و امکان تعمیر بسیاری از ایرادات تلویزیون‌های ال ای دی وجود دارد.

خاموش و روشن می‌شود

اگر تلویزیون سامسونگ شما خاموش و روشن می‌شود باید بعد از هر بار روشن شدن آرم سامسونگ یا اسمارت نمایش داده شود. تنها قطع و وصل شدن دائمی تصویر نشانه خاموش شدن تلویزیون نیست و ممکن است ایراد از مجموعه آنتن باشد.

علت خاموش و روشن شدن تلویزیون سامسونگ

اگر از خاموش و روشن شدن تلویزیون سامسونگ خود مطمئن شده‌اید، دلیل آن می‌تواند خرابی برد مین باشد. تعمیر برد مین تلویزیون سامسونگ در خمینی شهر با کمک تجهیزات پیشرفته الکترونیکی و به سرعت در نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ خمینی شهر انجام می‌شود.

برای اطلاعت بیشتر مطلب زیر را بخوانید:

سوالات متداول

آیا ال سی دی شکسته تلویزیون سامسونگ قابل تعمیر است؟

شکستگی LCD و LED سامسونگ به معنی شکستن صفحه تلویزیون سامسونگ یا لیکوئید آن قابل تعویض است.

آیا بک لایت تلویزیون سامسونگ قابل تعمیر است؟

بله. بک لایت‌های تلویزیون LCD و LED سامسونگ در اندازه‌های متلف موجود است و تعمیر یا تعویض آنها با توجه به ایراد دستگاه با کیفیت قابل انجام است.

آدرس نمایندگی سامسونگ خمینی شهر کجاست؟

آدرس نمایندگی سامسونگ خمینی شهر: خمینی شهر – خیابان شریعتی جنوبی – کوچه 34 و 36

آیا پنل تلویزیون سامسونگ قابل تعمیر است؟

ایرادهای مربوط به پنل متفاوت هستند. ایراد نداشتن تصویر، ایراد خط روی تصویر، ایراد شکستگی پنل و آبخوردگی پنل از جمله این ایرادهاست. کلیه این ایرادها قابل تعمیر است و تنها شکستگی پنل در مواردی هزینه زیاد دارد.

چگونه تلویزیون سامسونگ را در خمینی شهر تعمیر کنیم؟

تماس با نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ و درخواست کمک و راهنمایی سریع‌ترین و بهترین پیشنهاد است. تعمیر تلویزیون سامسونگ نیازمند تخصص و تجربه است. بنابراین جهت کاهش هزینه‌های احتمالی و افزایش عمر تلویزیون خودتان از تعمیرکاران مجرب نمایندگی کمک بگیرید.

چگونه پنل تلویزیون سامسونگ را تعمیر کنیم؟

پنل قسمت‌های مختلفی دارد، از جمله لیکوئید، بک لایت، دیپفیوزر، بردهای تیکان و آدرس و کابل‌های رابط. تعمیر هر یک از این اجزا یا تعویض آنها نیازمند تجربه و تخصص است و باید هم جهت تهیه قطعه با کیفیت و هم تعمیر اصولی از خدمات تعمیرکاران مجرب بهره ببرید.

چگونه بک لایت تلویزیون سامسونگ را تعمیر کنیم؟

جهت تعویض بک لایت تلویزیون لازم است که پنل آن باز شود. در صورتی که این کار در محیط مناسب و با استفاده از ابزار مناسب انجام نشود ممکن است باعث شکستگی لیکوئید شود. همان طور که می‌دانید هزینه تعویض لیکوئید بسیار زیاد است. پس حتما از تعمیرکار مجرب و متخصص کمک بگیرید.

چگونه کنترل تلویزیون سامسونگ را تعمیر کنیم؟

کنترل‌های تلویزیون سامسونگ انواع متفاوتی دارد. کنترل ساده آن در اثر استفاده زیاد ممکن است نیاز به تعمیر داشته باشد. در صورت باز کردن آن می‌توانید با تمیز کردن اتصالات زیر صفحه کلید آن برای مدتی مجدد از آن استفاده کنید.

علت روشن نشدن چراغ قرمز تلویزیون سامسونگ چیست؟

علت اول وارد نشدن جریان برق به تلویزیون است. ابتدا وجود جریان برق، سلامت محافظ برق و کابل برق تلویزیون را بررسی کنید. خرابی برد تغذیه (پاور) نیز باعث این ایراد است. در مواردی خرابی برد پاور باعث خرابی همزمان برد مین هم می‍شود.

علت چشمک زدن و روشن نشدن تلویزیون سامسونگ چیست؟

بخش های مختلف تلویزیون سامسونگ قبل از روشن شدن توسط برد مین کنترل می‌شود. در صورتی که بخشی ایراد داشته باشد برد مین اجازه روشن شدن دستگاه را نمی دهد. پس هر عیبی در تلویزیون می‌تواند باعث این ایراد شود. البته به تجربه بیشترین خرابی از خود برد مین است و نیاز به تعمیر دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *