زاویه تلویزیون
5,0
Rated 5,0 out of 5
5,0 از 5 ستاره (از 1 نظر)

تلویزیون هوشمند سامسونگ 2020، فناوری‌های جدید و طراحی چشم نواز را با هم می‌آمیزد تا تجربه‌ای نوآورانه به بینندگان ارائه دهد. قابلیت جدید،  Digital Butler به شما این امکان را می‌دهد که تمام دستگاه‌ها و وسایل خود را به طور هوشمند کنترل کنید، همچنین با اتصال ساندبار می‌توانید از صدای غنی‌تر Q-Symphony  لذت ببرید. علاوه بر این، به لطف Infinity Design صفحه تلویزیون بصورت زاویه دار نصب شده، مدل پرچم‌دار Q900 و Q950 به بهترین نحو با فضای منزل ترکیب می‌شود.

تجربه صدای فراگیر با Q-Symphony

هنگامی که ساندبار را روشن کنید، عملکرد صوتی تلویزیون به صورت خودکار خاموش می‌شود. با این حال، Q-Symphony به تلویزیون و ساندبار اجازه می‌دهد به صورت همزمان صدا را پخش کنند. در نتیجه، می‌توانید صدایی غنی‌تر تجربه کنید.

تلویزیون پس از تحلیل سیگنال‌های صدا و تصویر، با فناوری هوش مصنوعی (AI) و هماهنگی بین بلندگوها تعیین می‌کند چه صدایی و از کدام بلندگوها پخش شود.

صدای فراگیر

صفحه زاویه دار 

مدل پرچم‌دار Samsung علاوه بر عملکردی بهبودیافته، دارای طراحی فوق‌العاده تحسین‌برانگیزی است. سری 8K Q900 / 950 اولین تلویزیون‌های Samsung دارای مفهوم Infinity Design هستند. یکی از قابلیت‌های طراحی جدید این است که طراحی آن در زمان نصب با استفاده از پایه عرضه‌شده، دارای زاویه ای 3.5 درجه‌ای به سمت عقب است. به همین دلیل هنگامی که صفحه در موقعیت نسبتاً پایینی نصب شده است، زاویه دید بهینه‌ای در اختیار بیننده قرار می‌دهد.

جزئیات طراحی برای حداکثر تمرکز

طراحی زاویه دار با در نظر گرفتن بهترین رزولوشن و همچنین فراهم شدن زاویه دید بهینه صفحه بزرگ به کار رفته است، این طراحی همچنین متمرکز کردن صفحه را به حداکثر می‌رساند. تصویر زیر از یک واحد متمایل به عقب است و دلیل این زاویه را نشان می‌دهد. چشم‌های بیننده‌ها در زاویه 90 درجه نسبت به صفحه تلویزیون قرار دارد.

زاویه تلویزیون

سعی نکنید زاویه تلویزیون را تصحیح کنید.

طراحی سری Q900/950 دارای زاویه اندکی به عقب است، بدین‌صورت که قسمت بالای صفحه نسبت به پایین آن عقب‌تر است. این بخشی از طراحی این محصول است. 
میزان زاویه به سمت عقب نیز ثابت است و قابل تنظیم نیست.

لطفاً سعی نکنید این متمایل بودن به عقب را اصلاح کنید یا وسیله‌ای جهت تراز کردن زیر تلویزیون قرار ندهید، زیرا انجام این کارها خطرناک است و باعث می‌شود تلویزیون دیگر در جای خود ثابت قرار نداشته باشد و روی زمین پرت شود.

نمایندگی جعفری

با ما در نمایندگی خمینی شهر همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما
  • تلفن: ۳۳۶۷۸۸۳۳-۰۳۱ - ۳۳۵۱۶۸۴۴-۰۳۱ - ۰۹۱۳۲۱۱۰۲۸۰
  • ساعات / روز کاری: ۹:۰۰ - ۱۳:۰۰ | ۱۶:۰۰ - ۲۱:۰۰