نمایندگی تلویزیون بلست اصفهان

نمایندگی تلویزیون بلست

خمینی شهر و اصفهان

با ما تماس بگیرید

نمایندگی تلویزیون بلست اصفهان

نمایندگی تلویزیون بلست اصفهان به‌عنوان نمایندگی شرکت ایران‌رهجو در استان اصفهان فعالیت می‌کند. تلویزیون LED و LCD بلست ساخت شرکت ایران رهجو است، در ابعاد 32، 43، 49، 55 و 65 ساخته و در بازار ایران به فروش می‌رسد. نیاز به تعمیر تلویزیون بلست ممکن است با نظر به کیفیت مناسب و عالی آن دور از انتظار به نظر برسد. اما احتمال وجود خرابی در این دستگاه نیز وجود دارد.

نمایندگی بلست

در نمایندگی تعمیر تلویزیون جعفری با نظر به سابقه‌ی خود در نصب تلویزیون بلست و ارائه‌ی خدمات پس از فروش و با نظر به شناخت و تجربه‌ای که طی سال‌ها نسبت به انواع خرابی های این دستگاه مشتریان عزیز خود در اصفهان و خمینی شهر پیدا کرده‌ایم، به‌راحتی قادر به تشخیص عیب و خرابی و تعمیر این دستگاه در مدل ها و ابعاد گوناگون هستیم.

جهت دریافت خدمات نصب و تعمیر، با کارشناسان ما تماس بگیرید.

نمایندگی تلویزیون بلست
5,0
Rated 5,0 out of 5

ساعت کاری نمایندگی تلویزیون بلست اصفهان

شما جهت ارتباط با ما می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید:

همچنین دفتر روزهای کاری هفته از ساعت ۸.۳۰ تا ۱۳ و از ۱۶ تا ۲۱ در خدمت شما عزیزان است.

ضمانت تعمیر تلویزیون بلست

نمایندگی بلست اصفهان متعهد است که تعمیر تلویزیون بلست همیشه با بهترین قطعات و مناسب‌ترین خدمات را به مشتریان خود ارائه کند. بنابراین جهت اطمینان شما مشتریان، تعمیر تلویزیون بلست در این نمایندگی دارای گارانتی تعمیر است. 

اگر تلویزیون پس از تعمیر توسط نمایندگی در مدت زمان گارانتی تعمیر، دوباره همان ایراد قبلی را پیدا کرد، بدون هیچ هزینه‌ای و با قطعه جدید، تعمیر می‌شود. این گارانتی برای شکستگی پنل تعویضی و آبخوردگی پنل تلویزیون نیست و لازم است به روش‌های گوناگون نسبت به نگهداری از تلویزیون خود دقت نمایید.

انواع عیوب و خرابی تلویزیون بلست

هر تلویزیون LED مانند بلست دارای عمر مفیدی است که با مرور زمان و قدیمی شدن دستگاه و یا استفاده‌ی غلط از آن، کاهش می‌یابد و به همین دلیل است که مشکلات عمده‌ای برای این دستگاه‌ها به وجود می‌آید. اما خرابی های تلویزیون بلست چیست؟

نمایندگی تلویزیون بلست اصفهان خمینی شهر
نمایندگی تلویزیون بلست از زاویه‌ی پایین اصفهان - خمینی شهر

سیاه شدن صفحه تلویزیون بلست

یکی از عیوب رایج در تلویزیون های بلست، سیاه شدن صفحه است. با قدیمی شدن تلویزیون بلست، با روشن کردن تلویزیون این احتمال وجود دارد که دیگر نتوانید کانال موردنظر خود را تماشا کنید. به دلیل وجود ال ای دی و قدیمی شدن آن، با روشن کردن این دستگاه ممکن است با لوگوی این دستگاه بر روی نمایشگر و پس از مدتی، سیاهی کامل صفحه مواجه شوید، در حالی که می‌توانید صدای کانال پخش شده را بشنوید.

این موضوع یکی از ایرادات رایج در مدل 43 اینچ می‌باشد.

هنگ کردن صفحه بر روی لوگو

یکی دیگر از خرابی های تلویزیون بلست، هنگ کردن تصویر بر روی لوگوی این شرکت می‌باشد. این موضوع فراخوانی برای تعمیر تلویزیون بلست است. همان‌طور که گفته شد ممکن است پس از نمایش لوگو، صفحه دستگاه سیاه شود، اما با این حال ممکن است لوگوی بلست بر روی صفحه بماند و هیچ تغییر حاصل نشود. سر منشا بروز این نقص در دستگاه، مین برد که وظیفه ی پردازش تصویر و صدا را برعهده دارد.

خدمات ما:

ما در نمایندگی جعفری ابتدا مشکل اصلی در مین برد دستگاه بلست شما را پیدا کرده و سپس تعمیر آن را آغاز می‌کنیم. در صورت خرابی آی سی CPU و سایر بخش ها، با به کارگیری دستگاه هایی مانند BGA که برای تعویض چیپ ها استفاده می‌شود، می‌توانیم قطعات سوخته و خراب را تعویض کرده و بهترین جایگزین را برای آن‌ها قرار دهیم.

دستگاه تعویض چیپ BGA
دستگاه تعمیر تلویزیون

قطع و وصل شدن صدا تلویزیون:

یکی دیگر از مشکلاتی که ممکن است برای تلویزیون بلست رخ دهد، قطع و وصل شدن صدا است. قطع شدن صدا می‌تواند ناشی از ضعف آنتن باشد. اما درصورتی که آنتن مشکلی نداشته باشد، قطع شدن صدا ناشی از خرابی مین برد تلویزیون است که نیازمند تعمیر و جایگزین کردن برخی قطعات با قطعاتی جدید می‌باشد.

تعمیر مین برد نیازمند دانش و تجربه تعمیرکاران حرفه‌ای است و نباید توسط هر فردی صورت شود، زیرا ممکن است باعث آسیب دائمی به برد شده و هزینه‌ی بیشتری برای شما داشته باشد. تعمیرکاران ما در نمایندگی جعفری با تشخیص دقیق عیوب برد دستگاه، تعمیر و جایگزینی قطعات معیوب، سلامت دستگاه را تضمین می‌کنند.

شکستگی یا آب خوردگی پنل تلویزیون

پنل های این دستگاه مشابه پنل‌های تلویزیون ال جی می‌باشد و از کیفیت بالایی برخوردار است اما این احتمال وجود دارد که این پنل‌ها براثر ضربه دچار آسیب و شکستگی شده و یا دچار آب خوردگی شوند. در این حالت لازم است پنل تلویزیون تعویض شود.

خدمات نمایندگی بلست اصفهان:

پنل تلویزیون بلست در ابعاد گوناگون متفاوت خواهد بود. ما با داشتن انواع پنل های این دستگاه می‌توانیم به‌راحتی پنل های شکسته را تعویض کنیم. به علاوه، با داشتن دستگاه باندینگ این امکان را داریم که پنل های آب خورده تلویزیون بلست شما را تعمیر کنیم.

خاموش شدن تلویزیون

به‌طور عادی چراغ استندبای تلویزیون باید با روشن شدن تلویزیون روشن و با خاموش دن آن خاموش شود. اما اگر چراغ استندبای دستگاه بلست شما به‌طور کامل خاموش شود، در حالی که تلویزیون را روشن کرده‌اید، این موضوع می‌تواند نشانه‌ای از خرابی برد پاور باشد. برد پاور نیز در اکثر مواقع قابل تعمیر است و نیازی به تعویض آن و البته صرف هزینه‌ی زیاد از جانب شما نیست.

خدمات ما:

در نمایندگی جعفری نیز روال به همین شکل است و شما بدون صرف هزینه‌ی زیاد می‌توانید تعمیر برد پاور تلویزیون را به ما بسپارید.

نداشتن تصویر در تلویزیون بلست

سوختن بک لایت یکی‌دیگر از خرابی‌هایی است که می‌تواند برای تلویزیون های بلست به وجود بیاید. سوختن بک لایت ممکن است در نتیجه‌ی کیفیت پایین، به پایان رسیدن عمر مفید آن و یا استفاده‌ی نامناسب مانند زیاد کردن نور تلویزیون یا قرار دادن تلویزیون در محیطی مرطوب و گرم رخ دهد.

خدمات نمایندگی تلویزیون بلست اصفهان:

بک لایت تلویزیون بلست با توجه به ابعاد آن متفاوت خواهد بود. با در نظر گرفتن این موضوع، ما می‌توانیم اقدام به تعویض بک لایت تلویزیون شما کنیم.

ما نمایندگی رسمی ایران رهجو هستیم.

نصب و تعمیر تلویزیون بلست در نمایندگی جعفری

تمامی نیازهای شما از جمله نصب و تعمیر تلویزیون بلست و بهره‌مندی از خدمات پس از فروش این دستگاه را در نمایندگی جعفری تامین خواهیم کرد.  صرف نظر از مدل دستگاه شما و ابعاد آن، در نمایندگی جعفری، ما با امکانات گسترده هر نوعی خرابی این دستگاه را با قیمت مناسب تعمیر خواهیم کرد و در صورت نیاز به تعویض قطعات ضروری خواهیم پرداخت.

با اعزام تعمیرکاران متخصص به محل شما در شهر اصفهان و خمینی شهر تمامی خدمات ذکر شده را در سریع‌ترین زمان به شما ارائه خواهیم داد.

علت نداشتن تصویر بسیار متفاوت است، اما به‌طور کلی اگر با زدن دکمه منو نمی‌توانید منو را ببنید ولی صدای تلویزیون را می‌شنوید علت خرابی پنل است. شامل خرابی بک‌لایت، خرابی لیکوئید یا خرابی کابل‌های رابط

در صورتی که منو را می بینید پس ایراد احتمال زیاد از آنتن یا دستگاه‌های جانبی تلویزیون است.

ابتدا از ورودی برق مطمئن شوید.

بعد از آن ببینید که چراغ جلوی تلویزیون روشن می‌شود و با زدن دکمه‌های کنترل چشمک می‌زند؟ اگر چراغ روشن نمی‌شود احتمال زیاد برد تغذیه خراب است. اگر چراغ جلو روشن می‌شود، ایراد می‌تواند از برد مین تلویزیون باشد.

هزینه تعمیر تلویزیون به عوامل زیر بستگی دارد: نوع ایراد، اندازه تلویزیون، نوع تعمیر تلویزیون و انصاف تعمیرکار. در حالت کلی هزینه تعمیر تلویزیون بلست از 300000 تومان تا 1500000 تومان می تواند باشد.

جهت تماس با نمایندگی تلویزیون بلست اصفهان به طور 24 ساعته می توانید با شماره 09132110280 تماس بگیرید یا در واتساپ یا ایتا به این شماره پیام بدهید.

در حالت کلی بله. پنل تلویزیون بلست با وجود دستگاه‌های پیشرفته و قطعات با کیفیت قابل تعمیر و استفاده مجدد است. جهت تعمیر آبخوردگی، شکستگی و خطوط عمودی و افقی با نمایندگی تعمیر تلویزیون بلست اصفهان  تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *